loading...
دانلوداویل . نرم افزار .بازی.کتاب.موبایل . عکس
حسین قنبری بازدید : 17 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

SRS Audio Sandbox یکی از کاملترین نرم افزار ها جهت پخش موزیک ها و آهنگ های دیجیتالی است. اگر شما از دوستداران موسیقی هستید و از کامپیوتر برای شنیدن موسیقی استفاده می کنید نیاز به یک نرم افزار قوی با کارایی کامل جهت دریافت بهترین کیفیت و صدا از  موزیک ها دارید. نرم افزار SRS Audio Sandbox ، نرم افزاری است که تمام نیاز های شما را در هنگام استفاده از موزیک ها برطرف می کند.

امکان پخش صدای دالبی در ویندوز مدیا پلیر وجود ندارد ولی با نصب SRS Audio Sandbox می توانید از پخش صدای دالبی استفاده کنید و با اکولایزر قدرتمند صدای مطلوبی از خروجی صوتی سیستم خود دریافت کنید.این برنامه با داشتن تکنولوژی بالای دالبی مجازی باعث خواهد شد حتی از اسپیکرهای معمولی هم یک صدای دالبی داشته باشید.حتما شما هم از طرفداران صدای دالبی دیجیتال هستید و از صدای زنده و زیبای فیلم های دی وی دی لذت می برید.این برنامه با داشتن تکنولوژی بالای دالبی مجازی باعث خواهد شد حتی از اسپیکرهای معمولی هم یک صدای دالبی داشته باشید.

 

SRS کیفیت واقعی صدا را با SRS Audio Sandbox v1.10.1.0 احساس کنید

 

ویژگی های برنامه ی SRS Audio Sandbox v1.10.1.0:

- محیطی زیبا و ساده که به شما در استفاده بهتر از نرم افزار کمک می کند
- صدای فراگیر واقعی ، حتی از دو اسپیکر کوچک و معمولی
- استفاده از تکنولوژی  صوت SRS Labs
- احساس کردن بهترین صدا و بیس  حتی از کوچک ترین و معمولی ترین  اسپیکر ها
- دارای تنظیمات پیشرفته برای ۴ اسپیکرو یا بیشتر  و هدفون
- و…

 

حسین قنبری بازدید : 10 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Winamp یک نرم افزار چند رسانه ای سریع، قابل انعطاف و ایجاد صدا با بهترین کیفیت آن برای ویندوز میباشد. نرم افزار Winamp قادر به پشتیبانی خیلی از فایل های صوتی (MP3, OGG, AAC, WAV, MOD, XM, S3M, IT, MIDI و..) و فایل های ویدئویی (AVI, ASF, MPEG, NSV) است. مثل تمام ورژن های آن قادر به پشتیبانی از ظاهر کلاسیک و پوسته های بسیار زیبا که به صورت رایگان در سایت آن موجود است، تجسم های شنیداری (رقص نور) بسیار زیبا و خیالی، یک کتابخانه قوی برای دسته بندی صوت ها، پشتیبانی از رادیو و تلویزین اینترنتی، ایجاد سی دی های صوتی و رایت سی دی از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد.

 

 winam نسخه جدید پلیر بسیار قوی و محبوب Winamp Pro v5.57

 

 

 

حسین قنبری بازدید : 11 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.
K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.
Codec  ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.
 

K Lite downloadha.com اجرا كردن تمام فايل هاي صوتي و تصويري K Lite Mega Codec Pack 5.0.0

بعضی از امکانات و ویژگی ها:
-    توانایی آپدیت، بنابراین همیشه جدیدترین ها را خواهید داشت.
-    بسیار ساده easy to use و کاربر پسند
-    با تمام player های معمولی و DirectShow
-    نصب نرم افزار بصورت اختیاری است. حتی میتوانید بعضی از codec ها را نصب نکنید
-    به صورت خودکار پس از نصب خود را با تمامی player ها موجود سازگار میکند
-    دارای کاربران بسیاری است، بنابراین بعد از پیدا شدن هر اشکالی سریعا گزارش شده و رفع میشود.
-   در این نسخه از پسوند های RealPlayer نیز پشتیبانی میشود. مانند : .rmvb .ram .rpm .rv .rp .rt .rnx .smi .smil .ra .rm

 

 

حسین قنبری بازدید : 15 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

ا پیشرفت تکنولوژی و ازدیاد CD ها و علاقه افراد برای مشاهده این CD ها نرم افزارهای مختلفی جهت نمایش فایل های صوتی و تصویری که بتواند نیازهای شما را در هر جهت بر آورده سازد به بازار آمده است. نرم افزار PowerDVD Ultra محصول شرکت Cyberlink که علاوه بر ایجاد محیطی شاد و سرگرم کننده قویترین نرم افزار جهت نمایش فایل های ویدئویی شما با بهترین کیفیت و شفافیت می باشد.
PowerDVD Ultra آخرین حلقه از چرخه تکاملی تحسین برانگیزترین ابزار اجرای DVD و خالق حد غایت در سرگرمی و لذت به هنگام اجرای فایل های تصویری و صوتی می باشد. این نرم افزار با بهره گیری از تعداد زیادی کنترل کننده قابل تنظیم برای Audio/Video برای ارائه بهترین کیفیت پخش، ارائه شده است.
قابلیت پیشتیبانی از تمامی فرم های صوت و تصویر، ۸ کانال خروجی صدا در سینمای خانگی، و صدای فراگیر Surround با قدرت شبیه سازی واقعی، Power DVD را تبدیل به غول ترین Player در میان طرفداران DVD کرده است، با CyberLink Power DVD به عنوان Player بی همتای فیلم های High Definition از تماشای فیلم ها نهایت لذت را خواهیدبرد.

powerdvd ultra downloadha.com لذت تماشاي فيلم با كيفيت واقعي با Cyberlink Power DVD Ultra 9.00


شماری از قابلیت های نرم افزار Cyberlink PowerDVD Ultra 9.0.1530.0 Multilingual:
- بالاترین کیفیت فیلم را در Blue ray disks ,HD-DVD نظاره گر باشید
- تکنولوژی صدای ۷٫۱ در سینمای خانگی و صدای Hi-def Dolby digital Plus به همراه DTS-HD با صدایی استثنایی و بی نظیر گوش های شما را به رقص وا خواهد داشت!
- فایل های تصویری سازگار با آخرین فناوری کارت های گرافیکی هستند که لذت تماشای فیلم را برای شما معنی می کنند
- HD-DVD و دیسکهای Blue Ray جزء خصوصیات نو به حساب می آیند که با به تصویرکشیدن عکس هایی با جزئیات دقیق تر از ابزارهای برگ برنده این نرم افزار می باشند
- قابلیت دسترسی به محتوای فیلم توسط گزینه های IHD,BD-J
- کنترل کننده های پیشرفته و امکانات هوشمند پخش DVD
- سازگاری شتاب دهنده گرافیکی نرم افزار با پردازنده های گرافیکی ATI, NVIDIA, Intel
- پشتیبانی از آخرین فرمت های روز نظیر WAV-HD, HD MPEG2, H264
- پیشتیبانی از نمایشگرهای Wide screen
- فناوری iHD ,BD-J شما را به دنیای داده‌های آنلاین ،بازی ها و دیگر امکانات موجود بر روی دیسک می برد
- دارای قدرت Navigation متناسب با نسل آینده، یک منو پر از گزینه های ریز و درشت و قابلیت پخش دوباره فیلم از نقطه خاموش شدن (Film Bookmark)
- فناوری Zooming برای غرق کردن شما در اعماق فیلم
- از پخش همزمان نقطه نظرات کارگردان و عوامل فیلم حین اجرای فیلم به صورت تصویر در تصویر لذت ببرید
- تکنولوژی High Definition Audio و پخش ناب ترین کیفیت صداها با پشتیبانی از DTS-HD, True- HD, Dolby Digital
- صدای Surround با امکان ۸کاناله ، حد نهایت صدا را در سینمای خانگی با ۷٫۱ کانال دالبی دیجیتال ۵٫۱,EX کانال DTS تجربه کنید
- اعمال افکت های پیشرفته بر روی صدا، لمس کیفیت صدای Surround بوسیله سیستم های صوتی، هدفون و یا رایانه های قابل حمل با تکنولوژی ارائه شده توسط Cyberlink, DTS, Dolby
- پخش مجدد دیالوگ با فناوری Auto dialog looping، حتی یک کلمه را هم جا نیندازید
- به دقت بخوانید – قابلیت جابه جا کردن زیرنویس
- تنظم زمان پخش فیلم بر روی laptop با تنظیم خودکار سرعت اجرای فیلم جهت حفظ باطری
- Free style control's انتخاب از میان ۵ حالت UI ، دارای انواع skin ورنگ
- دارای آخرین استانداردهای حفاظت محتوای داده ها مثل CPRM, VCPS
- تکنولوژی پیشرفته CLEV2 جهت بهتر دیدن تصاویر و رنگ ها
- و …

دانلود اسکریپت

 

حسین قنبری بازدید : 12 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

می دانید که برای پخش فرمتهای مختلف فایلهای صوتی و تصویری همیشه یک مشکل وجود دارد و اون اینکه گاهی نرم افزار  شما از فرمتی پشتیبانی نمیکنه و یا اینکه نصبش فضای زیادی رو اشغال میکنه و بسیاری از مشکلات دیگه که حتما تا حالا با اونها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار کوچک و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایلهای صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمتهای دیگر را پخش کند.

 

 km پخش تمامي مالتي مدياها با KMPlayer 2.9.4.1436

 

 

از خصوصیات بارز این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- امکان نمایش زیر نویسها
- امکان تغییر قالب و پوسته برنامه
- امکان تعریف کردن codecهای جدید برای آن
- ظاهری شبیه به Winamp 5 با همان سادگی و قدرت بیشتر از آن
- کمترین حجم از حافظه و منابع سیستم شما را اشغال میکند
- سرعت بالای اجرا و پخش فایلهای شما
- امکان نمایش بصورت نوار کوچک بر روی صفحه ویندوز شما
- امکان استفاده از کلیدهای میانبر برای کار با قسمتهای مختلف برنامه
- و …

دانلود اسکریپت

 

حسین قنبری بازدید : 15 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Winamp از Player های بسیار محبوب در کشورمان میباشد . و بسیاری از کاربران عمومی کامپیوترهای خانگی نیز اکنون سالهای متمادی میباشد که برای پخش موزیک تنها از پخش کننده قدیمی Winamp استفاده مینمایند.
در یک سال گذشته پیشرفت سریع سخت افزار موبجب گردید تقریبا کلیه موسسات توسعه دهنده نرم افزارهای پخش ، مجبور به تجدید نظر کلی در محصولات خود گردند و جهت سازگاری آنها با فرمتهای جدید مورد استفاده در DVD نظیر Blu-ray و …. تغییرات لازم را به آنها اعمال کنند .موسسه Nullsoft نیز با پیروی از این سیاست کلی ، مبنا بهینه سازی خود را خصوصا از نگارش ۵ به بعد بر همین منوال در نظر گرفته است . و علاوه بر قابلیت جدید مشاهده فرمتهای تصویری ، شناسایی دهها فرمت جدید را نیز به قابلیتهای Player خود افزوده است . همچنین به سبب رقابت گسترده ای که در سطح جهان بر سر دسترسی به منابع آنلاین وجود دارد در نسخه های جدید نگاهی نیز به رادیو تلویزیونهای داشته است که البته نه به طور گسترده ، ولی در سطح عادی دسترسی کاربر را به بسیاری از سایتهای حاوی فیلم و موزیک میسر میسازد .
امکان رایت و ساخت دیسکهای اختصاصی موزیک (که توسط دستگاهای پخش کننده خانگی غیر کامپیوتری قابل پخش باشد) از دیگر امکانات دیگر Winamp میباشد که باز در رقابت با سایر نرم افزارهای پخش مجبور به تکمیل آن گردیده است . همچنین در نسخه های خیر تلاش فراوانی جهت قابلیت پخش دیسکهای خش دار و فرسوده صورت گرفته که اثرات آن نیز تا اندازه ای محسوس میباشد .
همانند نسخه های قدیمی ، در نگارش های جدید Winamp نیز امکان استفاده از صدها Plug-IN و Skin برای کاربران محفوظ خواهد بود .

 

winamp نسخه جدید نرم افزار محبوب Winamp Pro 5.556 Build 2512

 

source نسخه جدید نرم افزار محبوب Winamp Pro 5.556 Build 2512 توضیحات: برای استفاده از نرم افزار ابتدا از پوشه Winamp Pro 5.556 Build 2512 فایل winamp556_pro_all.exe را اجرا فرمایید و سپس با استفاده از سریال موچود در پوشه کرک نرم افزار را رجیستر فرمایید و نهایتا فایل Winamp_Essentials_v5.55.exe را اجرا فرمایید

حسین قنبری بازدید : 22 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

آیا ویندوز شما غیرقانونی شده و پیغام های This Copy Of Widows is Not Genuine و یا پیغام هایی شبیه به این را دریافت می کنید ، باید بدانید که ویندوزی که شما نصب کرده اید به صورت غیرمجاز کپی برداری شده است و اصل نیست ! البته تمام ویندوز هایی که در ایران موجود است به شکل غیرقانونی کپی برداری شده اند و این مشکل را دارند . وقتی که ویندوز شما توسط مایکروسافت غیرقانونی شناسایی شود ، دیگر قادر به Update و به روز رسانی ویندوز نیستید و این باعث می شود که ویندوز شما در برابر حفره های امنیتی ناتوان باشد . سایت بزرگ دانلودها به معرفی نرم افزار با نام Make Windows XP 100% Genuine این توانایی را به شما می دهد که بدون هیچ هزینه ای ویندوز خود را قانونی کنید . این کار بیشتر از چند دقیقه طول نمی کشد و بسیار آسان است !

 

xp کرک جدید فعال سازی ویندزو ایکس پی Genuine Windows XP 2012

 

 

 

 

آموزش (اطلاعات بیشتر در فایل how to install):

1- ابتدا وارد پوشه WGA شوید و فایل Install.bat را اجرا کنید.

۲- بعد از طی دستورعمل ها ویندوز را ریستارت کنید

۳- وارد پوشه license keys شوید و یکی از کلیدها را دوبار کلیک کنید و گزینه ok را بزنید.

 

حسین قنبری بازدید : 14 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا September 2012 برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

 

| دانلود نسخه ۳۲ بیتی ویندوز ایکس ، آپدیت شده September 2012 |

Windows XP دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) September 2012

 

 

 

source دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) September 2012 توضیحات نصب: پس از دانلود فایل ها ، ابتدا اطمینان داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. سپس به اکسترکت فایل های دانلودی بپردازید. با یک فایل ISO مواجه می شوید. این فایل را بوسیله نرم افزارهایی همچون Nero , Alcohol 120% , Clone DVD , … و یا خود ویندوز ، رایت نمایید. سپس سیستم را ریستارت کرده و تنظیم کنید تا از روی سی دی بوت شود.حال به نصب ویندوز بپردازید.دقت داشته باشید که هنگام رایت فایل ISO ، آن را به صورت Data Disc رایت نکنید. حتما این فایل را به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید تا برای بوت شدن ویندوز به مشکل برخورد نکنید. برای نصب ویندوز نیازی به وارد کردن سریال نامبر نمی باشد و به طور اتومات خود ویندوز این کار را انجام می دهد. فایل های فشرده و نصب ویندوز تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این ویندوز نهایت استفاده را ببرید.

 

caution دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) September 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

حسین قنبری بازدید : 12 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده September 2012 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 September 2012

 

 

 

caution دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 September 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

splash%20green دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 September 2012 برای اکتیو کردن ویندوز ، از نرم افزار زیر استفاده کنید :

- Windows 7 Loader

 

 

حسین قنبری بازدید : 15 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .

 

| دانلود نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی ویندوز سون ، آپدیت شده October 2012 |

 

Windows 7 Ultimate دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 October 2012

 

 

 

caution دانلود ویندوز سون به همراه آخرین آپدیت Windows 7 Ultimate SP1 x86 x64 October 2012 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

 

تعداد صفحات : 32

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 317
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 389
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 158
  • بازدید ماه : 3,136
  • بازدید سال : 6,227
  • بازدید کلی : 23,238