loading...
دانلوداویل . نرم افزار .بازی.کتاب.موبایل . عکس
حسین قنبری بازدید : 13 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

کلیه کاربران کامپیوتر های خانگی اصولا با یکی از موارد عکس، موزیک و فیلم  سروکار داشته و جهت استفاده  بهتر نرم افزار هایی بسته به نوع کاربری خود نصب و از آن استفاده می کنند. نرم افزار J.River Media Center ابزاری جهت مشاهده تصاویر، پخش فیلم و موزیک می باشد که با همین تعریف مختصر پی به قدرت و انعطاف این نرم افزار برده و جالب اینکه این گوشه ای از کارهایی است که این نرم افزار انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار و با اتصال کامپیوتر خود به برخی از لوازم سرگرمی خانگی با استفاده از remote قادر به کنترل این لوازم می باشید. همچنین به عنوان مثال قادر به بارگذاری موزیک های دلخواه بروی ipod بوده در حالی که مشغول دیدن تلوزیون هستید. محیط این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که براحتی قادر به استفاده از این نرم افزار کی باشید. از دیگر کار های این نرم افزار علاوه بر پخش و مشاهده انواع فیلم و موزیک و تصویر مدیریت و سازماندهی فایل های صوتی و تصویری، انجام عمل رایت اینگونه فایل های و نیز کپی این فایل ها از انواع دیسک های موجود با هر فرمتی بروی هارد دیسک می باشد.

 

sdasd پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا با J. River Media Center 14.0.147

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار J. River Media Center 14.0.147:
- پشتیبانی کامل از بیش از ۸۰ فرمت مختلف صوتی و تصویری
- امکان مشاهده کلیه فرمت های محبوب تصاویر
 - Rip کردن CD های صوتی در قالب فرمت های  WMA, OGG, APE, MP3, FLAC و …
- قابلیت مدیریت و ویرایش تصاویر
- توانایی ساخت، آپلود و به اشتراک گذاری آلبوم فایل های تصویری و تصاویر در داخل وب و یا FTP
- پشتیبانی از اکثر فرمت های محبوب موسیقی و فیلم
- قابلیت ایجاد playlist های شخصی از آهنگ های دلخواه
- پشتیبانی کامل از اکثر وسیله های قابل حمل پخش کننده فایل های صوتی مانند :  iPod، Creative و SanDisk
- قابلیت کپی نمودن انواع فایل های  موزیک و فیلم و  عکس از سی دی ها و دی وی دی ها بروی کامپیوتر
- قابلیت رایت در محیط نرم افزار تنها با عمل drag and drop فایل های دلخواه
- امکان جستجو و دانلود کلیه فایل ها صوتی و تصویری از سایت های مانند گوگل و YouTube و…
- امکان مشاهده تصاویر به حالت اسلاید و  بهمراه پخش موزیک دلخواه
- پنجره Actoin جهت انجام سریع برخی اعمال مانند رایت
- سازماندهی و مدیریت کامل فایل های Multimedia . توانایی اتصال به وسایل صوتی و تصویری منزل و مدیریت آنها به وسیله کنترل از راه دور و …
- فرستادن فایل های صوتی از قسمت MEDIA CENTER نرم افزار به وسایل پخش کننده قابل حمل موزیک، انتقال تصاویر از دوربین های دیجیتال به کامپیوتر ، توانایی ساخت CD ها صوتی و … .
- امکان بازبینی اتوماتیک فولد ها و ورود کلیه محتویات فولدر ها به داخل نرم افزار
- قابلت پخش افکت های دو بعدی و سه بعدی در هنگام پخش موزیک
- امکان اتصال به تلوزیون و سایر داستگاه ها مانند اکثر دوربین های عکاسی و mp3player ها و…
- قابلت ضبط برنامه های تلویزیون و مرور دوباره آنها از طریق نرم افزار
- توانایی رایت کردن CD/DVD
- نرم افزار CD Labler همراه جهت طراحی انواع کاور و لیبل سی دی
- قابلیت تغییر چهره نرم افزار به وسیله پوسته های متنوع
- دارای بیش از ۴۰ visualization جذاب
- و…

حسین قنبری بازدید : 9 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Conceiva Mezzmo v2.1.3.0 با امکانات ترین سرور مدیا برای دستگاه های DLNA می باشد. هیچ مدیاسرور DLNA به اندازه ای که این نرم افزار به شما امکانات می دهد ، برای شما کارایی ندارد. این نرم افزار را بر روی کامپیوتر شخصی خود نصب کنید و سپس با استفاده از دستگاه DLNA دار خود ، با لذت به تماشای فیلم ، شنیدن موسقی و مرور عکس های خود بپردازید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا تمامی عکس ها ، ویدیوها و آهنگ های خود را بر روی تلویزیون خود مشاهده کنید.

 

mezzmo ابزاري براي DLNA ها به نام Conceiva Mezzmo v2.1.3.0

 

حسین قنبری بازدید : 11 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

  یکی از پر سابقه ترین و معروفترین برنامه های کار با فیلم است که کارهای مختلفی را روی فیلم و صدا انجام می دهد. به دلیل سابقه طولانی این برنامه در این کار، امکانات چنین برنامه ای بالا و کیفیت کار آن عالی و اشکالات آن حداقل است. این برنامه کارهایی از قبیل تبدیل فرمتهای مختلف صدا به یکدیگر ، ویرایش فایلهای صوتی ، ساخت و رایت انواع CD ها و DVD‌های صوتی و تصویری و حتی دیتا و رایت آنها بر روی دیسک مورد نظر ، ویرایش مشخصات فایلهای صوتی و در واقع Tag گذاری بر روی آنها ، ضبط صدا در فرمتهای مختلف ، تبدیل انواع فرمت فیلم به یکدیگر که ۳gp ‌هم جزء آنهاست ، ویرایش و کار مفصل بر روی فیلم مانند دوران و چرخش آن که در کمتر نرم افزاری دیده می شود و برای فیلمهای دوربینهای موبایل کاربرد زیادی دارد ، به هم چسباندن کلیپ های ویدیوئی ، استخراج و تبدیل فیلم DVD ، استخراج صدای فیلمها ، کپچر کردن فیلم از منابع مختلف و …. این برنامه در ویندوز ویستا به خوبی نصب شده و کار می کند. محیط این برنامه بسیار منظم و ساده طراحی شده است و همین باعث راحتی کار کردن با آن می شود.

 

 blaz تبديل ، رايت و پخش با Blaze Media Pro 9.10

 

حسین قنبری بازدید : 9 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

o یکی از قدیمیترین و محبوبترین نرم افزارهای پخش کننده ی فایل های صوتی و ویدئویی می باشد که از دیر باز طرفداران بسیاری را تا به امروز داشته است . حتی بسیاری از کاربران مدیاپلیر ویندوز را کنار گذاشته و از این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت پخش فایل هایشان استفاده می کنند. این نرم افزار فقط یک پخش کننده ساده نیست و قطعا بسیاری از نیازهای دیگر شما را جوابگو می باشد. به عنوان مثال شاید بخواهید فایل های صوتی و ویدئویی خود را بر روی سایر دیسک ها رایت کنید که این نرم افزار نیاز شما را برطرف می کند. قطعا تا به حال برایتان پیش آمده است که بخواهید فایل های صوتی را به سایر فرمت ها تبدیل کنید. برای اینکار شاید به سراغ نرم افزارهای مبدل خواهید رفت. اما با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به هیچگونه برنامه اضافی جهت تبدیل نخواهید داشت ، زیرا JetAudio تمامی نیازهای شما را پاسخگو می باشد. اگر شما هم جزء کسانی هستید که دائما از طریق اینترنت فایل های موسیقی و ویدئویی خود را به اشتراک می گذارند و فایل های دیگر افراد را نیز برای خود دانلود می کنید ، کافیست که از این نرم افزار قدرتمند جهت آپلود و دانلود موزیک ها و ویدئوهای مورد علاقه تان استفاده کنید. با اینکار در وقت خود صرفه جویی کرده و همیشه بهترین ها را تجربه خواهید کرد. فرمت های بسیاری نظیر WAV, MP3, MP3Pro, OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM و… توسط این نرم افزار قدرتمند به طور کامل پشتیبانی می شوند که شما دیگر نیازی به هیچگونه کدک اضافی نخواهید داشت. حتی شما می توانید فایل های صوتی خود را توسط این نرم افزار به حجم های کمتر تبدیل کنید. با اینکار حجم فایل های صوتی را کاهش داده اید و در فضای هارد دیسک نیز صرفه جویی کرده و حتی می توانید از آن ها در پخش کننده هایی نظیر Mp3Player ، موبایل و سایر دستگاه ها نیز استفاده کنید.
دانلودها مفتخر است نسخه اصلی این نرم افزار که چند روزی بیشتر نیست عرضه شده است را به صورت کامل در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده است. در کنار نسخه جدید این نرم افزار ، ۱۷۱ اسکین فوق العاده زیبا و گلچین شده برای نرم افزار JetAudio نیز مهیا شده است که در ادامه می توانید آن را هم نیز دانلود کنید.

 

jetaudio8 نسخه جدید نرم افزار قدرتمند JetAudio 8.0.0.510 Plus VX (به همراه 171 اسکین)

 

ویژگی های کلیدی این نرم افزار:
- تبدیل سایر فرمت های ویدئویی به یکدیگر
- تبدیل سایر فرمت های صوتی به یکدیگر
- دارای اسکین های مختلف جهت تغییر چهره نرم افزار
- رایت دیسک های صوتی Audio CD
- تبدیل دیسک های صوتی Audio CD به سایر فرمت های موجود
- قابلیت ضبط از ورودی هایی نظیر میکروفون و…
- قابلیت آپلود و دانلود سایر فایل های صوتی و ویدئویی در اینترنت
- قابلیت ویرایش تگ های متعلق به فایل های صوتی و آهنگ ها
- دارای اکولایزرهای مختلف جهت تنظیم صدای مطلوب
- پشتیبانی از تمامی فایل های زیرنویس
- دارای تایمر زنگ جهت هشدار دریک زمان معین
- و…

 

ویژگی های برتر نرم افزار JetAudio 8.0.0.510 :
- پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج صوتی و تصویری برای پخش با کیفیت بالا .
- قابلیت های بسیار قدرتمند در ضبط صدا از تمامی ورودی های سیستم .
- رایت سی دی صوتی و تبدیل سی دی صوتی Track به MP3 و فرمتهای رایج صوتی از داخل محیط نرم افزار.
- قابلیت های بسیار خوب تبدیل فرمت صوتی در نرم افزار
- مجهز به افکت های صوتی متنوع و زیبا
- کنترل بسیار خوب پخش صوت و ویدیو
- مدیریت بسیار خوب آلبوم ها Playlist ها .
- ظاهر زیبا و مجهز به اسکین های متنوع .
- کنترل بسیار خوب اکولایزر برای افزایش کیفی صدا.
و ….

 

حسین قنبری بازدید : 11 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

BS Player PRO نام نرم افزاری حرفه ای برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد که به وسیله آن کاربران قادرند تا فرمت های مختلف صوتی و تصویری را اجرا نمایند. در این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزارهای جانبی همانند Codec ها و دیگر ابزارها نیست و به راحتی می توان فایل تصویری مورد نظر را مشاهده نمود. همچنین این نرم افزار برای پخش دیسک هایی که بر روی سطح آن ها خدشه وارد شده است بسیار مناسب است و فایل های تصویری موجود بر روی این دیسک ها را با کیفیت مناسبتری نسبت به برنامه های مشابه نمایش می دهد . این نرم افزار با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان ابزاری فراتر از یک پخش کننده عمل می کند. این نرم افزار محصولی از کمپانی bs.global می باشد.

 

 bs پخش فایل های صوتی و تصویری با BS Player Pro v2.51.1021

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار BS Player Pro v2.51.1021:

- قابلیت ساخت یک اکولایزر دستی و سلیقه ای

- قابلیت ضبط صدا از سیستم های Tuner موجود بر روی سیستم

- توانایی ضبط تصویر از دستگاه های ویدئویی متصل به سیستم

- دارای ابزار بهینه سازی شده Subtitle به منظور سازگاری بهتر فایل های زیر نویس با فیلم ها

- پخش DVD با کیفیت مناسب و بدون وقفه های زمانی

 

حسین قنبری بازدید : 13 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

WinDVD Pro 2010 نام نرم افزاری قدرتمند با ویژگی های مختلف برای پخش انواع دیسک های CD , DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار قدرتمند که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه و کوچکی دارای همین وظایف می باشند پشتیبانی از دیسک های Blu-ray می باشند.  این دیسک ها از ظرفیت بالاتری نسبت به دیگر دیسک ها و حتی DVD ها برخورداری می باشند و در آن ها حجم وسیع تری از اطلاعات را می توان جای داد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت اجرای و پخش تصاویر با صدای دالبی با کیفیت بالا می باشد. همچنین در این نرم افزار علاوه بر ده ها ویژگی دیگر می توان به ویژگی های اختصاصی برای استفاده از برنامه در Laptop ها اشاره نمود که از میان این دسته از ویژگی ها می توان به قابلیت بهینه سازی مصرف شارژ باتری ، ابزار مدیریت خروجی صدا در هنگام استفاده از هدفون متصل به laptop و … اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند با ویژگی های حرفه ای محصولی از کمپانی بزرگ Corel می باشد .

 

 windvd پخش ديسك هاي Blu ray و DVD با Corel WinDVD Pro 2010 10.0.4.251

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Corel WinDVD 2010 :
- پخش عالی فرمت های HD و Blu-Ray و انواع کودک های این فرمتهای بسیار با کیفیت .
- استفاده عالی از قدرت کارت گرافیکی سیستم در هرچه سریعتر، زیباتر و طبیعی تر اجرا کردن ویدیو های HD !
- سازگاری عالی با سیستم عامل های ویستا و Seven !
- کیفیت فوق العاده پخش صدا و ویدیو و بالا بردن کیفیت دی وی دی های عادی هنگام پخش.
- رنگ زنده و صدای دالبی و فراگیر .
- مدیریت عالی باتر و پاور هنگام استفاده در نوت بوک .
- ویژگی های عالی سینمای خانگی نرم افزار .
- پشتیبانی از تمامی فرمتهای رایج ویدیویی و صوتی .
- و …

دانلود اسکریپت

 

حسین قنبری بازدید : 11 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

VLC Media Player 1.0.5 نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد.
VLC Media Player 1.0.5  یک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCDو Audio Cd را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. مهمترین نکته در مورد این برنامه این است که VLC Media Player 1.0.5 به صورت Open Source هست و شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای Mac OS و Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu  و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها میباشد.

 

 

حسین قنبری بازدید : 15 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Win7codecs پک کدکهای مخصوص ویندوز جدید مایکروسافت است که شما با نصب این مجموعه قادر خواهید بود که اکثر فرمتهای صوتی و تصویری را پوشش دهید شما در هنگام نصب و یا پس از نصب قدر خواهید بود که هر بخش یا قسمت را Uninstall کنید بدون اینکه به کل مجموعه آسیبی وارد کنید و همچنین شما قادر خواهید بود که مجددا آیتم حذف شده را در هر زمانی نصب کنید.

 

 win7codec كدك هاي مورد نياز ويندوز 7 به نام Win7codecs 2.2.7

 

 

password كدك هاي مورد نياز ويندوز 7 به نام Win7codecs 2.2.7پسورد فایل: www.downloadha.com

download كدك هاي مورد نياز ويندوز 7 به نام Win7codecs 2.2.7لینک دانلود – 19.8 مگابایت | لینک کمکی

حسین قنبری بازدید : 11 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

نرم افزار Quick Time Pro نرم افزار مخصوص شرکت Apple در زمینه تماشای فیلم، ساخت، ضبط و اشتراک گذاری فایل های صوتی  و تصویری می باشد که از ویژگی های مهم این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل ها صوتی و تصویری جهت استفاده در سایر پخش کننده های دیگری مانند mp3 playerها و گوشی های تلفن همراه و … می باشد. این نرم افزار بهترین کیفیت ممکن را جهت تماشای فرمت های فشرده MPEG-4 و MP3 فراهم می کند. همچنین پشتیبانی از پروتکل های HTTP, RTP  RTSP در سطح وب و نیز پشتیبانی از تمامی فرمت های فایل های تصویری مانند JPEG, BMP, PICT, PNG, GIF را نیز  می کند. نرم افزار QuickTime pro 7.65 در عین سادگی یکی از قدرتمندترین نرم افزارها جهت پخش ویدئوهای H.264، ساخت Multi-Channel Audio، ویرایش فایل های ویدئویی و… می باشد.

 

 Untitled 5 نرم افزار پخش و ویرایش فیلم QuickTime Pro v7.65.17.80 (قابل حمل)

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار QuickTime Pro v7.65.17.80 Portable :

- امکان ساخت سریع و راحت فایل های ویدئویی
- دسترسی سریع و آسان به کلید های کنترلی
- قابلیت ایجاد صداهای چند کاناله (Multi-Channel Audio)
- یکی از بهترین نرم افزارها جهت به اشتراک گذاشتن فیلم و عکس در اینترنت
- قابلیت تغییر فرمت فایل های صوتی و تصویری به فرمت ۳G جهت استفاده در دستگاه تلفن همراه

 

حسین قنبری بازدید : 17 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

CyberLink TrueTheater Enhancer 1.0.1314 نرم افزاری است که به شما این اجازه را خواهد داد که کیفیت  تصاویر گرافیکی و ویدیویی خود را به نحو چشمگیری افزایش دهید و آن ها را به کیفیت در حد HD برسانید. هسته این محصول  از  یک فنآوری بسیار پیشرفته در تقویت تصاویر دیجیتال مخصوص شرکت سایبر لینک بهره میبرد و قادر است تا تصاویری که توسط افراد آماتور گرفته شده و یا مثلا بر روی یوتیوب آپلود شده است را به کیفیت در حد مطلوب برساند. با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود از دنیای دیجیتال خود بهره و لذدت بیشتری ببرید.

 

t2 افزايش كيفيت ويديوها با CyberLink TrueTheater Enhancer 1.0.1314

 

 

برخی ای ویژگی های مهم این برنامه:
مکانیزم بسیار هوشمند تنظیم روشنایی و رنگ تصاویر
تعمیر و افزایش وضوح تصاویر محو  که معمولا در یوتیوب میبینید
افزایش طبیعی جلوه دادن تصاویر با واقعیت
خوانا کردن متون موجود در تصاویر که مات شده  اند
توانایی پخش تصاویر در حالت تمام صفحه
اضافه کردن یک پلاگین کاربردی به اینترنت اکسپلورر که کاربران متوجه تفاوت عکس اصلی با عکس ویرایش شده شوند
افزایش کیفیت تصاویر آپلود شده بر روی یوتیوب که آماتوری گرفته شده اند در حد مطلوب
افزایش شگفت انگیر وضوح تصاویر بعد از نصب برنامه به صورت آنلاین
و …..

 

تعداد صفحات : 32

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 317
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 389
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 3,060
  • بازدید سال : 6,151
  • بازدید کلی : 23,162