loading...
دانلوداویل . نرم افزار .بازی.کتاب.موبایل . عکس
حسین قنبری بازدید : 15 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فرمت های مختلف صوتی و تصویری نیست ، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی ، تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن ، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگهای مختلف Visualization، قابلیت Sound۲Vision، افکت های صوتی گوناگون مانندWide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و … از دیگر توانایی های این نسخه جدید است.

jetaudio downloadha.com پخش همه منظوره مالتي مديا Cowon Jetaudio 7.5.1.2 Plus

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Cowon JetAudio 7.5.1.2 Plus VX:
- پخش موزیک و فایل های ویدیویی
- رایت CD صوتی از فایل های صوتی
- ضبط حرفه ای انواع صوت از هر منبع ورودی و یا درحال پخش در کارت صوت
- ویرایش کامل و همراه با جزییات فایل ها
- پشتیبانی صداهای خروجی چند کاناله
- مجهز بودن به Skin های مختلف و زیبا
- تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر و همچنین تبدیل فرمت Audio CD به فرمتهای رایج
- افکت های صوتی گوناگون و زیبا
- دادن کنترل کامل نرم افزار به کاربر همانند یک ضبط صوت دیجیتالی کامل
- مجهز به Equalizer و تایمر و Alarm
- ساخت و ذخیره ی آلبوم های مورد علاقه شما
- امکان ایجاد رادیو اینترنتی
- پشتیبانی صداهای خروجی چند کاناله
- مجهز بودن به Skin های مختلف و زیبا
- قابلیت نصب پلاگین های مختلف
- اضافه شدن پوسته های زیبا برای سلیقه های متفاوت
- قابلیت بخش انواع فرمت های WAV, MP3, MP3Pro,OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM, and Video, and audio CD
- و …

دانلود اسکریپت

تغییرات جدید صورت گرفته در نسخه ۷:
- بازخوانی مجدد آهنگ AB
- امکان استفاده از گزینه های Bookmark
- تاریخچه (لیست فایل های جدید)
- پشتیبانی از سیستم کنترل از راه دور مانند دستگاه های کنترل MCE و StreamZap
- سیستم جدید مدیریت فایل های صوتی تصویری Album Manager + Explorer + Device Manager
- و …

دانلود اسکریپت

تفاوت های نسخه ی Plus و Basic در نرم افزار Jetaudio:
شرکت Cowon همزمان ۲ نسخه ی Plus و Basic را عرضه نموده است ، که نسخه ی Basic رایگان می باشد و تمامی ویژگی های نسخه ی Plus را دارا نمی باشد. نسخه ی Basic ویژگی های Encoding فایلهای MP3/MP3Pro را دارا نمی باشد و در نسخه ی Plus افکتهای صوتی بسیار مفیدی گنجانده شده است . از لحاظ ضبط و بخش Recording نسخه ی Plus امکانات بسیار گوناگونی را داراست . نسخه ی Plus دارای ابزارهای جانبی بسیار مفیدی است که نسخه ی Basic از آن بی بهره است.

 

حسین قنبری بازدید : 11 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

این برنامه برای تبدیل فرمت فایل هایی که با فرمت دی وی دی می باشند به کار گرفته می شود . از این نرم افزار می توانید به عنوان مبدل فایل دی وی دی برای کپی بر روی وی سی دی استفاده کرد . همچنین برای تبدیل دی وی دی های ۹ گیگ به ۴٫۷ گیگ به کار می رود . این برنامه دارای فرمت های خروجی از جمله انواع MPEG,Avi,Divx,Mpeg2 و غیره می باشد و از مزایایی آن می توان به سرعت بالا در تبدیل و رابط کاربری زیبای آن اشاره کرد.

 

1dvd ripper تبدیل فرمت دی وی دی با استفاده از 1DVD Ripper

 

حسین قنبری بازدید : 12 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزاری است قدرتمند جهت تبدیل فرمت های ویدئویی DivX به یکدیگر ، که در کمترین زمان ممکن قادر است تمامی نیاز های شما را به عنوان یک Converter برطرف کند. این نرم افزار قادر است تا فایل های ویدئویی مورد نظر شما را به فرمت هایی نظیر AVI, MP4, WMV, MOV, M4V, FLV, SWF, 3GP و یا فرمت های صوتی نظیر MP3,Wav,Wma نیز تبدیل کند. همچنین فرمت HD نیز توسط نرم افزار به طور کامل پشتیبانی می شود و در لیست برنامه فرمت های دیگری نظیر H.264, HD AVI, HD MPG, HD TS, HD WMV, HD MPEG 4, HD MOV, HD ASF نیز موجود می باشد. فرمت های HD که با عنوان های مختلف در برنامه موجود است هر کدام جهت دستگاه ها و کنسول های مختلفی می باشد. هدف از قرار گرفتن این فرمت ها در برنامه تنها پشتیبانی از دستگاه ها و کنسول هایی همچون iPod, iPhone, Apple TV, PSP, PS3, Mobile Phone, Wii, Zune می باشد. از دیگر قابلیت های نرم افزار می توان به توانایی ویرایش فایل های ویدئویی ، اضافه نمودن افکت های گوناگون به ویدئو ، چسباندن و یا تکه تکه کردن ویدئوها ، سرعت بالا در تبدیل و… اشاره نمود.

 

4Easysoft DivX تبدیل فرمت های ویدئویی DivX با استفاده از 4Easysoft DivX Converter 3.1.16

حسین قنبری بازدید : 9 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

یکی از فرمتهای رایج تصویری که امروزه زیاد در اینترنت مشاهده می شود فرمت Mkv می باشد این فرمت با حجم کم ولی با کیفیت بالا بسیار مورد استفاده ارائه کنندگان فیلم ها بر روی اینترنت می باشد ولی مشکل عمده ای که این فرمت تصویری دارد عدم ساپورت آن در دستگاه های خانگی و سیستم های پخش می باشد که علت آن هم جدید بودن این فرمت می باشد شرکت معتبر Xilisoft که سابقه طولانی در تولید نرم افزارهای تبدیل فایلهای ویدیویی و صوتی دارد نرم افزار Xilisoft MKV Converter را ارائه کرده است که به راحتی می توانید با چند کلیک ویدیو مورد نظر را به فرمت های تصویری رایج و قدیمی در آورید یک نکته بسیار خوبی که در این ورژن از نرم افزار استفاده شده سرعت بالای تبدیل و پشتیبانی از زیرنویسهای فارسی است برای این کار کافی است که زیر نویس فیلم مورد نظر خود را در کنار فیلم و همنام با آن کرده و کار تبدیل را انجام دهید تا زیرنویس به فیلم بچسبد!

 

mkvconvert تبدیل فرمت Mkv به سایر فرمت ها توسط Xilisoft MKV Converter 5.1.26.092

حسین قنبری بازدید : 13 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Xilisoft RMVB Converter نرم افزاری است قدرتمند از شرکت بسیار معروف Xilisoft که قادر است در کمترین زمان ممکن فرمت RMVB را به فرمت هایی نظیر Avi , Mp4 , MPEG و سایر فرمت های محبوب و شناخته شده تبدیل کند. محدوده ی کاری این نرم افزار فقط به تبدیل فرمت RMVB به سایر فرمت ها محدود نمیشود ، بلکه قادر است تا سایر فرمت ها را نیز به فرمت RMVB تبدیل کند. مهم نیست که فایل ویدئویی شما در قالب کدام یک از فرمت های MKV, FLV, MPEG, DAT, VOB, WMV می باشد ، زیرا این نرم افزار از تمامی این فرمت ها به طور کامل پشتیبانی کرده و قادر است تا در کمترین زمان ممکن آن ها را به فرمت RMVB تبدیل کند. نرم افزار دارای تنظیمات بسیاری جهت تبدیل بوده و شما طبق نیاز خود می توانید به تنظیم آن ها بپردازید. همچنین اگر پردازنده سیستم شما از نوع دو هسته ای می باشد ، برنامه قادر است تا از حداکثر توان آن جهت تبدیل استفاده کند که این خود باعث می شود تا زمان تبدیل کاهش یابد و در وقت شما صرفه جویی شود.

 

rmvbconvert تبدیل فایل های RMVB با استفاده از Xilisoft RMVB Converter 5.1.26

 

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار:
- تبدیل فرمت RMVB به فرمت های AVI, DivX, MP4, MPEG, MPEG4/H.264, VOB, XviD, WMV, 3GP
- تبدیل فرمت هایی نظیر FLV, MKV, MPG, MPEG, MPA, DAT, VOB, MP4, WMV, ASF به فرمت RMVB
- جداسازی صدا از فایل هایی با فرمت RMVB, RM, AVI, DivX, MP4 و…
- استخراج فریم به فریم از فایل های ویدئویی و ذخیره آن ها در قالب فایل هایی نظیر BMP, JPG, GIF, PNG
- سازگاری کامل با سایر پردازشگرهای دو هسته ای و…

 

سیستم مورد نیاز جهت نصب و اجرا:
۱GHz Intel/AMD processor or above
256MB RAM (512MB or above recommended)
50MB space for installation
Super VGA (800×600) resolution, 16-bit graphics card or higher

 

حسین قنبری بازدید : 13 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر شما جزء کاربرانی باشید که با عمل کپچر کردن سر و کار داشته باشید حتما بارها به مشکلات کوچک و بزرگ در این زمینه مواجه شده اید .یکی از این مشکلات استفاده از نرم افزارهای سنگین مثل پریمیر و یا Ulead media Studio می باشد.
Video Capture Master یکی از برنامه هایی می باشد که می تواند در این زمینه کمک های زیادی به شما کند این نرم افزار با داشتن دیتابیس های مختلف از دوربین ها و کارت های کپچر می تواند تصاویر را با بهترین کیفیت موجود برای شما فراهم سازد.

 

videocap کپچر آسان اما حرفه ای با استفاده از Video Capture Master v7.0.1.1012

 

قابلیت های این نرم افزار:
- مدت زمان نسبتا کوتاه برای ضبط کردن یکی از محاسن این سیستم است
- مجهز به سیستم جدید برای هماهنگی با DV camera
- پیش نمایش فایل های ضبط شده
- ضبط برنامه های تلوزیونی با بهترین کیفیت
- هماهنگی کامل با کارت Tv
- ذخیره سازی با فرمت AVI و یا فرمتهای فشرده

 

حسین قنبری بازدید : 11 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 

امروزه به دلایل مختلف فرمت های صوتی و تصویری زیادی در دنیای مالتی مدیاها یافت می شود. فرمت هایی که هرکدام خصوصیات مربوط به خود را داشته و به دنبال همین خصوصیات است که کاربران به استفاده از این فرمت ها ترغیب می شوند. برای مثال فرمت هایی نظیرWMV برای فرمت های تصویری و WMA و MP3 برای صداها بیشترین استفاده را در دنیای اینترنت دارند اما بالعکس فرمت AVI و یا MPEG 2 بیشتر برای فیلم ها با کیفیت فوق العاده بالا و برای استفاده در دی وی دی ها مناسب می باشند. گاهی به دلایل مختلف پیش می آید که لازم است فرمتی به فرمت دیگر تبدیل شود.
این دلایل می توانند تغییرحجم و یا تبدیل به منظور اجرا در سیستم های صوتی و تصویری باشد. مطمئنا کار تبدیل یک فرمت به فرمت دلخواه مستلزم استفاده از نرم افزارهای مبدل است که بتواند با پشتیبانی از دو فرمت مورد نظر کار تبدیل را انجام دهد. طبیعی است که کار تبدیل باید در شرایطی انجام شود تا خواسته های کاربر صورت گیرد. برای مثال افت کیفیتی وجود نداشته باشد اما حجم فایل کاهش یابد، می بینیم که به همین آسانی هم هر فرمتی به فرمت دلخواه تبدیل نمی شود، ضمن این که کمتر نرم افزار یافت می شود که بتواند فرمت های صوتی و تصویری زیادی را پشتیبانی کند. یکی از نرم افزارهایی که کارآیی فوق العاده در زمینه تبدیل فرمت های صوتی و تصویری دارد،Xilisoft HD Video Converter نام گرفته است.

 

xilisoft downloadha.com تبديل حرفه اي تمامي فرمت ها با Xilisoft HD Video Converter 5.1.26.1016

 

ابزاری بسیار کامل که تقریبا فرمتی نیست که از محدوده کاری آن خارج باشد. شاید تمامی فرمت های موجود را پشتیبانی کرده و کاربر تنها کافیست فایل مورد نظر را انتخاب از میان ده ها فرمت یکی را انتخاب و با کلیک بر روی Start شروع به تبدیل فرمت ها نماید. جالب تر این این موارد قابلیت تبدیل فرمت عکس ها هم است. Xilisoft HD Video Converter حتی قابلیت تبدیل عکس ها را هم دارد. عدم کاهش کیفیت، تنظیم فرمت ها با قابلیت انتخاب اندازه تصاویر، میزان کیفیت صوت و … تنها بخشی از قابلیت های این نرم افزار را تشکیل می دهند. یک قابلیت مهم دیگر هم در این نرم افزار نهفته و آن هم قابلیت تکه تکه کردن فایل است. کاربر می توان در زمان تبدیل فایل را به اندازه های مورد نظر که قابل تغییر است بخش بخش نماید. محیط کاربری نرم افزار ساخت شرکت Xilisoft آنقدر جذاب است که بتواند جدای از قابلیت های فوق العاده اش کاربران را هم به سوی خود جذب نماید. این نرم افزار به درخواست یکی از کاربران در سایت دانلودها قرار گرفته است. امیدواریم همه از قابلیت های آن استفاده نمایند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزارXilisoft HD Video Converter v5.1.26.1016:
- سرعت بسیار بالا در زمان تبدیل
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری
- عدم کاهش کیفیت در صوت و تصویر
- قابلیت تبدیل فرمت های عکس ها
- قابلیت تبدیل میان تصاویر و ویدئو ها
- قابلیت بخش بخش کردن فایل ها با حجم های تعیین شده در زمان تبدیل
- قابلیت تنظیم کیفیت تصویر و همچنین صوت
- هماهنگی و سازگاری بسیار مناسب با سیستم های
- قابلیت تبدیل فرمت ها به منظور استفاده در گوشی های تلفن همراه
- پشتیبانی فرمت های به کار رفته در دی وی دی ها
- قابلیت اجرا و عمل تبدیل به صورت محو شونده در پس زمینه
- قابلیت فعال سازی کارهایی نظیر خاموش شدن سیستم بعد از به پایان رسیدن عمل تبدیل
- پوسته ها و زبان ها متعدد
- نمایش تمامی صحنه های فیلم به صورت Preview
- قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل
- محیط کاربری بسیار ساده در عین جذابیت
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و …

حسین قنبری بازدید : 17 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

امروزه به دلایل مختلف از قبیل حجیم تر شدن فیلم ها اکثر کاربران به استفاده از فرمت هایی روی آورده اند که هم کیفیت فیلم در همان حد عالی حفظ شود و هم حجم آن به نسبت کاهش زیادی داشته باشد. حتما لوح های فشرده دی وی دی را تا به حال دیده اید که در آن ها چندین فیلم قرار گرفته است اما تقریبا کیفیت فیلم ها اصلا با کاهشی رو به رو نشده است. این کار توسط کدک ها صورت می گیرد ، در اصل کدک ها دستوراتی هستند که نحوه رمز گذاری داده ها را برروی فیلم ها مشخص می نمایند و البته با عمل Decoding فایل ها به صورت اول باز می گردد بدون این که کوچکترین خللی در کیفیت آن ایجاد شده باشد. برای عمل Decoding نرم افزار های متفاوتی وجود دارد. یکی از این نرم افزار ها که چند سالی هست محبوبیت زیادی را در میان کاربران بدست آورده و توانسته به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود DivX PRo نام دارد.

 

 divx قویترین ایجاد و پخش کننده فایل های Divx با DivX Pro 7.2.0 Build 10.3.1.6

 


قابلیت های کلیدی نرم افزار  DivX Pro 7.2.0 Build 10.3.1.6 final:
- دارای ابزارهای مختلف کار با فایل های DivX
- محیطی بسیار ساده برای اجرای فیلم ها
- DivX Web Player اجرای فایل های مالتی مدیا در وب
- دارای محیط کاربری  ساده و زیبا
- فشرده سازی فیلم ها بدون افت کیفیت!
- قابلیت تبدیل فایل های MPG, VOB, TS و SVCD به یکدیگر
- دارای پلاگین مخصوص جهت نصب بروی مرورگر
- DivX Converter مبدل فایل های تصویری به یگدیگر با محیطی بسیار ساده
- DivX Codec بسته ای شامل کدک های شرکت DivXNetwork
- توانایی رایت انواع لوح های فشرده به صورت های مختلف
- Audio Ebhancer برای آن هایی که به صدای فیلم ها توجه خاصی دارند
- پخش فرمت های مختلف تصویر نظیر MOV ، AVI ، MPG ، MPEG ، MPEG-4 و …
- اجرای فایل های مالتی مدیا به صورت زنده از داخل وب
- سازگاری با کلیه نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و …

دانلود اسکریپت

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 317
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 529
  • بازدید ماه : 764
  • بازدید سال : 3,855
  • بازدید کلی : 20,866