loading...
دانلوداویل . نرم افزار .بازی.کتاب.موبایل . عکس
حسین قنبری بازدید : 14 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Super Mp3 Download نام نرم افزار قدرتمند و کار آمد در زمینه ی جستجوی آهنگ در دنیای اینترنت می باشد . توسط این نرم افزار می توانید آهنگ مورد نظر خود راذخیره کنید و یا حتی به صورت آنلاین گوش دهید. با Super Mp3 Download می توانید همیشه لیست آهنگ های داغ و روز دنیا را در کامپیوتر خود داشته باشید . شما می توانید یک جستجوی حرفه ی و پیشرفته بر اساس نام خواننده ، عنوان ، آلبوم ، سبک آهنگ(مانند متال ، رپ ،پاپ ، کلاسیک) انجام دهید و زودتر به آهنگ مورد نظرتان دست یابید.Super Mp3 Download را دریافت نمایید تا قابلیت های فراوان و پیشرفته ی آن را خود ببینید و از آنها لذت ببرید.در این نرم افزار حرفه ای محدودیتی برای تعداد دانلود و یا همزمان دانلود کردن ندارید.کار با این نرم افزار بسیار ساده است و هر کسی با هر سطحی به راحتی می تواند از این برنامه استفاده کند.این نسخه از نرم افزار پورتابل(بدون نیاز به نصب) می باشد و فقط با ۲ کلیک بر روی آیکون برنامه اجرا می شود .

 

Untitled 6 دانلود و جستجوی موزیک با Super MP3 Download 4.6.5.2 ( نسخه قابل حمل )

حسین قنبری بازدید : 11 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Net Transport که همچنین NetXfer نیز خوانده می شود، سریعترین، جذاب ترین و قدرتمندترین نرم افزار دانلودی می باشد که تاکنون مشاهده نموده اید، که اکنون از اکثر پروتکل های اینترنتی مانند HTTP / HTTPS, FTP / through SSL (Secure Sockets Layer) / SFTP (SSH File Transfer Protocol), MMS (Microsoft Media Services), RTSP (Real-Time Streaming Protocol), PNM (rename PNM to RTSP), BitTorrent, eMule, RTMP (Real Time Messaging Protocol) به خوبی پشتیبانی به عمل می آورد. تابحال چند مورد پیش آمده است که یک فایل چندرسانه ای جاری و آنلاین را مشاهده نموده و خواسته باشید که آن را برروی هارد دیسک خود ذخیره نمایید ولی ابزاری مناسب برای تحقق این امر نیافته باشید. اما اکنون با در دست داشتن نرم افزار دانلود قدرتمند NetTransport (NetXfer) این کار به آسانی وبا کمک گرفتن از ابزار جادویی این نرم افزار قابل انجام می باشد . این برنامه همچنین میتوانید فایلهای جاری MMS  و RTSP را توسط عملکرد چند منظوره وبا کیفیت ویدئویی و صوتی عالی دریافت نماید. قابلیتهای عالی دیگری نیز در این نرم افزار وجود دارند مانند “Site Manager” که این امکان رابرای شما فراهم می آورد تااتصال فعال خود را با سرورهای راه دور نگه دارید. علاوه بر این هم برای SSL  و هم  SSHکه به سختی دردیگر ابزارهای دانلود و آپلود یافت می شوند، در این نرم افزار پشتیبانی وجود دارد.

 

Net Transport مديريت دانلود قدرتمند Net Transport 2.96b Build 615

 

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Net Transport 2.96b Build 615 :
ارائه سرعت عالی و بالا برای دانلود فایلهای خود از طریق پروتکلهای مختلف
امکان استفاده از “File Manager” ساده و در عین حال قدرتمند برای دسته بندی و مدیریت فایلهای دانلودی بصورت موثرتر
مدیریت چند کاربری ساده
قابلیت نگه داری چندین دیتابیس توسط لاگین شدن در ویندوز با چندین نام عبور
قابلیت استفاده از “Site Explorer” داخلی برای لیست نمودن ساختار دایرکتوری سرور از راه دور و انتخاب آسان فایلهای دلخواه
قدرتمند ترین آیتم بودن اف تی پی در نرم افزار
مکانیزم استفاده مجدد اف تی پی که اجازه میدهد از یک اتصال برای گرفتن فایلهای مختلف ازهمان سایت استفاده نمایید
امکان استفاده از ابزار کلاینت اف تی پی فرعی موسوم به “FTPTransport (FtpXfer)” در صورت تمایل
حالت “Multiple Proxies mode” که امکان اختصاص دادن هر مسیر مطمئن یک پراکسی مختلف برای از بین بردن محدودیت های سایتها را فرام می سازد
پشتیبانی از پراکسی ها به همراه تعیین اجازه NTLM با قابلیت نفوذ به دیوارهای آتش مانند Microsoft ISA 2000
قابلیت نتظیم پهنای باند مورداستفاده نرم افزار برای امکان وبگردی بصور همزمان
پشتیبانی از قابلیت کشیدن و رها نمودن لینک و نیز عملکرد توسط کلیک درمرورگر
خاموش نمودن خودکار سیستم یا قطع ارتباط مودم به محض اتمام تمامی دانلودها
پشتیبانی از چندین زبان برای واسط کاربری
تجزیه و تحلیل خودکار اسکریپت های جاری مانند .asx, .smi برای دستیابی به لینک واقعی
پشتیبانی از رمزنگاری SSL برای اف تی پی و HTTP
ارائه رمزعبور با قابلیت ورود تنها یک مرتبه برای محافظت از اطلاعات دسترسی شما
پشتیبانی از رمزنگاری SSH که دردیگر ابزارهای دانلود و آپلود ویندوز به سختی یافت می شوند
ویژگی “Scheduler Manager” قابل انعطاف و قدرتمند
پشتیبانی از پروتکل BitTorrent و امکان استفاده از پراکسی برای دانلود، آپلود توسط UPnP
پشتیبانی از مسیریاب HTTP/HTTPS/UDP
قابلیت ترکیب چندین فیلم فلش و MP4 بصورت یک فایل

و…

 

حسین قنبری بازدید : 10 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Download Accelerator Plus پرطرفدارترین نرم افزار در شاخه مدیریت دانلود ها است. بالا بردن سرعت دانلود تا ۳۰۰%، قابلیت استفاده آسان از آن(در عین حرفه ای بودن)، امنیت بالا و تنظیمات بسیار زیاد که استفاده سریعتر و راحتت تر را از آن ممکن میکند، همه امکاناتی هستند که این محصول را از رقیبان خود متمایز میکند. این نرم افزار با جستجو در بین سایت های مشابه (Mirror) پرسرعت ترین سایت را برای استفاده بهینه از Dial-up یا اتصالات با پهنای باند بالا پیدا می کند. بالا بردن سرعت دانلود شما با دریافت از چند connection و قابلیت ادامه دادن (pause) که شما را قادر به ادامه دانلود در هنگام قطعی اینترنت یا سرور میکند ، جستجو برای بهترین سرور (mirror)  تنها چند مورد از امکانات این برنامه قدرتمند است.

 

Download Accelerator Plus 9.5.0.2 Final مديريت دانلود قدرتمند با Download Accelerator Plus 9.6.0.7 Final

حسین قنبری بازدید : 12 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.
با بیت تورنت می توانید فایل های مورد نظر خود را سریعتر دانلود نمایید و با به اشتراک گذاری فایل ها و پهنای باند در تسریع عمل دانلود شرکت نمایید. اکثریت قابلیتهایی که در کلاینت بیت تورنت ارائه شده اند در نرم افزار µTorrent نیز مانند الویت بندی پهنای باند، زمانبندی، دانلود خودکار آر اس اس و Mainline DHT سازگار با بیت کامت وجود دارند. این برنامه همچنین از رمزنگاری پروتکل همراه با مشخصات فنی سازگار با Azureus و BitComet و نسخه های بعدی آنها پشتیبانی می نماید. این برنامه با در نظر گرفتن نهایت کارآمدی و بصورت رایگان نوشته شده است، برخلاف بعضی کلاینت های دیگر تورنت ،این نرم افزار از منابع سیستمی به میزان بسیار زیاد استفاده نمی نماید و بصورت معمول کمتر از ۶ مگابایت از فضای حافظه سیستمی را مشغول خود می نماید که به شما اجازه می دهد از تمامی عملکردهای رایانه خود در حین استفاده از این نرم افزار بسادگی وبدون ایجاد هرگونه وقفه استفاده نمایید، بعلاوه خود نرم افزار نیز از حجم بسیار کمی و حتی کمتر از یک مگابایت یعنی چیزی در حدود ۴۰۰ کیلو بایت استفاده می کند.

 

uTorrent نسخه جدید قدرتمندترین نرم افزار دانلود تورنت – µTorrent 3.0.25161 Alpha

 

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار µTorrent 3.0.25161 Alpha :
- امکان دانلود فایلهای تورنت از وبسایتهای مربوطه به ساده ترین روش ممکن
- ارائه قابلیتهای فراوان در عین کوچک و سبک بودن نرم افزار
- قابلیت اولویت بندی پهنای باند
- امکان زمانبندی فایلهای تورنت دانلودی به منظور دریافت در زمان مشخص
- پشتیبانی از دانلود خودکار آر اس اس و ویژگی Mainline DHT سازگار با  BitComet
- پشتیبانی از رمزنکاری پروتکل بهمراه مشخصه بندی
- Resource-Friendly  بودن به معنی استفاده بهینه و خیلی کم از منابع سیستمی
- قابلیت ویرایش پوسته واسط گرافیکی و ارائه تولبار برای مرورگر های مختلف
- قابلیت تغییر آیکون وضعیت و ایجاد نمونه دلخواه خود
- پشتیبانی از بومی سازی با استفاده از فایلهای زبان (Language File) و نیز زبان شیرین فارسی
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- و…

 

حسین قنبری بازدید : 487 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

 

GetGo Download Manager 4.7.2.1004 ابزاری فوق العاده کامل و غنی از امکاناتی است که می تواند تمامی خواسته های کاربران را جوابگو باشد. این ابزار که نسخه جدید آن ۴ روز قبل ارائه گردید قابلیت های بیشماری دارد. اولین و مهم ترین خصوصیت این دانلود منیجر رایگان بودن آن است که دیگر به هیچ گونه کرک یا فایل جداگانه ای نیاز نداشته و پس از نصب هم به راحتی قابل استفاده خواهد بود. قابلیت های معمول که در اکثر نرم افزارهای مشابه هم وجود دارد در GetGo Download Manager هم گنجانده شده است. سازگاری با مرورگرهای رایج از جمله نسخه های مختلف IE و Mozilla Firefox ، سرعت بالا در دریافت فایل ها از طریق تکه تکه کردن فایل برای دریافت سریعتر ، امکان Pause زدن چند باره در طول دانلود یک فایل ، قابلیت زمان بندی دانلود ها و چندین و چند قابلیت دیگر که معمول با کمی تغییرات در اکثر نرم افزارها قابل مشاهده خواهند بود.

 

GetGo Download Manager مديريت حرفه اي دانلود با GetGo Download Manager 4.7.2.1004 + قابل حمل

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار GetGo Download Manager 4.7.2.1004 :
استفاده بسیار آسان از نرم افزار
افزایش سرعت دانلود تا ۵۰۰ برابر
قابلیت Pause چندباره در طول دانلود فایل ها
قابلیت دانلود از سایت های نمایش آنلاین ویدئوها
امکان دانلود فایل های حجیم حتی بیش از ۲ گیگابایت
سازگاری کامل با دو مرورگر رایج و محبوب IE و Mozilla Firefox
امکان دانلود دسته ای فایل ها
امکان زمان بندی فایل ها به انعطاف پذیری بالا
وجود چندین پوسته ساده اما زیبا
پشتیبانی از تمامی پروتوکل های رایج
پیش نمایش از تصاویر دریافتی
سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب ۷

 

اما این ابزار قابلیت های مهمی هم دارد ، از جمله این که می توان به سادگی از سایت هایی نظیر YouTube، Myspace، Google Video، MetaCafe، DailyMotion، iFilm/Spike، Vimeo کار دانلود را به سادگی انجام داد. این سایت ها ، نوعی سرور به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری می باشند که معمولا به صورت آنلاین فایل های صوتی و تصویری را اجرا می نمایند. قابلیت دانلود دسته ای فایل ها به سادگی ، امکان ذخیره سازی فایل ها تا ۲ گیگابایت یا بالاتر ، محیط کاربری جذاب به همراه چندین پوسته زیبا ، استفاده بسیار آسان از نرم افزار که نکته مهمی در بین کاربران به شمار می رود و چندین و چند قابلیت دیگر که مطمئنا کاربران می توانند در طول استفاده از  GetGo Download Manager به آن پی ببرند.

 

 

حسین قنبری بازدید : 13 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

Music Mp3 Downloader  یکی از نرم افزارهای بسیار کاربردی برای دانلود موزیک در اینترنت می باشد. توسط این برنامه بسیار جالب میتوان به منبع عظیمی از اهنگ ها دسترسی داشت و اهنگ های دلخواه را دانلود کرد. کافیست که در این نرم افزار نام خواننده, نام موزیک, نام البوم و یا سایر مشخصات یک اهنگ را وارد کنید و سپس خواهید دید که برنامه با جستجو در میان ارشیو عظیم خود اهنگ های مرتبط با موضوع جستجو شده را برایتان پیدا کرده است که میتوانید به صورت مستقیم هر کدام از انها را دانلود کنید.

 

Music Mp3 Downloader دانلود موزیک از اینترنت با Music Mp3 Downloader v5.2.7.6 ( قابل حمل)

 

حسین قنبری بازدید : 11 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

همانطور که از نام این نرم افزار پیداست قادر است به راحتی از تمام سایت های اشتراک ویدئو دانلود نماید. لازم به ذکر است این نرم افزار قادر است به طور هوشمند تمام امنیت های ایجادی توسط این سایت ها را کنار زده و لینک اصلی ویدئو را شناسایی و با قابلیت توقف به شما ارایه کند؛ به همین دلیل هیچگاه ویدئو های دانلودی شما دچار تخریب و خرابی نخواهند بود. امکانات این نرم افزار تنها به دانلود فلش ویدئو های محدود نمی شود و از آنجایی که ممکن است برخی از سایت ها با ایجاد خدشه هایی در دانلود ، ویدئوی شما را دچار مشکل کنند ، این نرم افزار قابلیت ترمیم و تعمیرات تصویری این فلش ویدئو ها را نیز بر عهده می گیرد.

 

Untitled 5 مدیریت دانلود فایل های فلش Flv با استفاده از GetFLV Pro 9.0.0.9

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار GetFLV Pro 9.0.0.9 Multilanguage Full Version :

دانلود و مدیریت فایل ویدیویی FLV ( فلش ویدئو )
تبدیل فایل های FLV به فرمت های ویدیویی معروف همچون MPEG, AVI, WMV, MOV, ASF, MP4, 3GP
امکان استخراج صوت یا ویدئو از فایل های فلش ویدئو و دادن یک خروجی صوتی یا ویدئویی مجزا
امکان ترمیم و تعمیر فایل های FLV دچار مشکل
تبدیل فایل های فلش ویدئو به فرمت های صوتی مختلف همچون MP3, WMA, WAV, AAC
تشخیص هوشمند گذشتن از امنیت سایت های اشتراک ویدئو
قابلیت دانلود از اکثر سایت های اشتراک ویدئو
محیط کاربری و رابط بصری بسیار جالب و آسان
سازگاری با اکثر نسخه های ویندوز

 

حسین قنبری بازدید : 10 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

Hulu Downloader نام یک ابزار قدرتمند ویندوز است که دریافت فیلم های فلش را برای شما آسان می کند. فیلم های Hulu را می توانید با این نرم افزار از اینترنت دریافت نمایید ، آن ها را در هارد دیسک خود ذخیره نموده و هرجا و هر زمانی که خواستید آن ها را پخش کنید. این نرم افزار در پس زمینه به فعالیت خود می پردازد و فیلم ها را بدون هیچ دردسری برای شما دانلود می کند. کار اصلی این نرم افزار در دانلود کردن فیلم های Hulu ، برنامه های تلویزیونی Hulu می باشد. با این نرم افزار حتی قادر خواهید بود به مدیریت ، تبدیل ، تعمیر و اجرای ویدیوهای Hulu و سایر فایل های FLV بپردازید.

 

Hulu Downloader دریافت ویدیوهای آنلاین با نرم افزار Hulu Downloader 2.4.3.9

 

حسین قنبری بازدید : 10 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار Download Master با هدف برطرف سازی ۳ مشکل اساسی فرایند دانلود یعنی سرعت ، مشکلات موجود در پروسه و مدیریت فایلهای دانلودی آن دست به طراحی و ساخت دانلود منیجری قدرتمند زده است . نخستین ویژگی Download Master که آن را نسبت به نسخه های مشابه متمایز می سازد هسته درونی قدرتمند و ظاهر کاربرپسند آن می باشد . در کنار هم قرار گرفتن این شاخصه ها ،  توانسته است ابزاری کامل را به وجود آورد .این برنامه به شما کمک می کند تا با افزایش سرعت دانلود در پروتکل های HTTP ، HTTPS و FTP فایلهای مورد نظرتان را سریع تر از سایر برنامه دانلود کنید . پشتیبانی از توقف و از سرگیری مجدد فرایند دانلود نیز یکی دیگر از قابلیت های اساسی این نرم افزار به شمار می رود .گرچه هنوز هم بیش از نیمی از کاربران ویندوز از Internet Explorer استفاده می کنند اما دیگر همانند گذشته انتخاب کاربران به این مرورگر محدود نمی شود و با به کار آمدن اعجوبه ای نظیر فایرفاکس و همچنین مرورگر های دیگری مانند کروم و اپرا که هر یک به دلیل ویژگی های خاص خود طرفداران پر و پا قرصی دارند . به همین دلیل تحت پوشش قرار گرفتن مرورگر های مختلف توسط یک دانلود منیجر ، معیاری برای سنجش آن به شمار می رود . با پشتیبانی Download Master از مرورگرهای Internet Explorer ، Firefox ، Google Chrome N ، Mozilla ، Opera ، Netscape از این امتحان نیز سربلند خارج شده است و می تواند نیاز تمامی گروههای کاربری را برطرف سازد .این نرم افزار از توانایی دیگری نیز برخوردار است و آن قابلیت آپلود کردن مستقیم فایلها بر روی سایت های ویدیوی آنلاین YouTube ، Google Video ، RuTube و یا دانلود فیلم ها از سایت های نامبرده می باشد .

 

Download Master مديريت قوي دانلود با Download Master 5.9.2.1249 + Portable

 

 

 

دیگر ویژگی های Download Master 5.6.1.1187 :
- مدیریت پسورد ها توسط بخش Site Manager
- زمانبندی برای انجام اعمال مورد نظر شما
- شماره گیرنده برای کانکشن های Dial-Up
- نمایش دادن فایلها و فولدرهای موجود در سرور FTP

 

 

حسین قنبری بازدید : 7 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلو منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید.
این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلود ها و … اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانی به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. این نرم افزار با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.

 

IDM ورژن نهایی قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager 6.04 Build 1 Final

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager :
– سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن – Drag & Drop لینک ها 
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista 
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاری کامل با تمامی مرورگرهای وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتیبانی کامل از ویندوز ویستا و ویندوز محبوب ۷
- و …

دانلود اسکریپت

 

تعداد صفحات : 32

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 317
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 150
  • باردید دیروز : 255
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 503
  • بازدید ماه : 738
  • بازدید سال : 3,829
  • بازدید کلی : 20,840