loading...
دانلوداویل . نرم افزار .بازی.کتاب.موبایل . عکس
حسین قنبری بازدید : 11 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

متر کسی بین شما کاربران عزیز یافت می شود که خواستار صدای با کیفیت و قدرت بیشتر نباشد. اگر می خواهید یک پخش با کیفیت و قدرت بالا را تجربه کنید و موسیقی های خودتان را با کیفیتی باورنکردنی تجربه کنید آماده باشید. جهت کنترل کیفیت و قدرت صدا معمولا در تمامی برنامه های پخش صوت و تصویر پانچ هایی قرار دارد که می توانید با آنها بر روی صدای در حال پخش تاثیر بگذارید. به نظر شما آیا این برنامه ها از قدرت و پیشرفتگی کافی برای اعمال این تغیرات بر خوردار هستند؟
نرم افزار های  Windows Media Player،Winamp،  در واقع همان پخش کننده هایی هستند که حتما شما آنها را تجربه کرده اید ولی شاید هیچکدام نتوانسته باشند نیاز شما را در افزایش کیفیت و قدرت  پخش موسیقی برآورده کنند. ما  DFX Audio Enhancer را به شما پیشنهاد می کنیم که در واقع یک پلاگین بسیار ساده و در عین حال قدرتمند است که کلیه نیازهای شما را رفع می کند. حالا می توانید کلیه موسیقی ها و صداهای خودتان را با بالاترین کیفیت و قدرت گوش کنید و از آنها لذت ببرید. DFX Audio Enhancer  در واقع یک پمپ موسیقی است . جهت استفاده از این پلاگین ساده ترین راه این است که پس از نصب نسخه مربوط به برنامه آن را در تنظیمات برنامه بصورت پیش روشن قرار دهید و از تنظیمات پیش فرض آن نیز استفاده کنید. ولی برای کاربرانی که قصد اعمال تغییرات  دارند به راحتی می توانند از قابلیتهای این پلاگین استفاده کنند و تنظیمات دلخواهشان را اعمال کنید. از جمله قابلیتهای DFX Audio Enhancer استفاده از مؤلفه صدای سه بعدی است.

 

DFX Audio Enhancer افزایش کیفیت و قدرت پخش موسیقی با DFX Audio Enhancer

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار DFX Audio Enhancer 9.300:
- امکان پشتیبان گیری  و بازیابی الگوهای شخصی
- ۱۰ باند تحلیل طیف های صوتی
- رابط کاربر ساده و آسان
- پشتیبانی از ویندوز ۳۲ و ۶۴ بیتی
- جستجوی پیشرفته DSP بهبود صدا
- بهینه سازی صدا بلندگوها و هدفون
- قدرت پردازش حالتهای صوتی
- دارای پوسته های زیبا
- ایستگاه از پیش تنظیم پشتیبان گیری و بازگردانی
- پشتیبانی از صدای فراگیر
- صرفه جوئی در فضا با حالت واسط مینی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

 

حسین قنبری بازدید : 15 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

BlazeVideo HDTV Player نرم افزاری قدرتمند و ساده برای پخش فایل های HD ، پخش تلویزیون HD ، دریافت FM ، ضبط ویدیو و عملیات پخش DVD می باشد . این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به صورت آنلاین شبکه های تلویزیونی را بر روی سیستم شخصی خود تماشا کنید . این برنامه همچنین شما را قادر می سازد که بتوانید برنامه های دلخواه تلویزیونی خود را علاوه بر تماشا ضبط کردم و بر روی سیستم شخصی خود ذخیره سازی نیز بکنید . شما می توانید در حین تماشای تلویزون با این برنامه فیلم یا برنامه ای را که در حال تماشای ان هستید را نگه داشته و به عقب برگردانید و قسمت هایی را دقیقا متوجه نشدید مرور کنید BlazeVideo HDTV Player همچنین یک پلیر همه کاره و اجرا کننده بسیار عالی برای فرمت HDTV می باشد که کار کردن با آن نیز بسیار ساده می باشد . شما می توانید با امکان تفکیک پذیری بالایی که این نرم افزار به شما می دهد از صفحه ی نمایش خود به بهترین نحو ممکن استفاده کنید . شما با استفاده از این نرم افزار حتی قادر به دیدن تلتکست شبکه هایی که به این سیستم مجهز هستیند نیز هستید .

 

BlazeVideo HDTV Player پخش با كيفيت فايل هاي ويديويي HD با BlazeVideo HDTV Player v6.0

 

حسین قنبری بازدید : 12 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

MediaCoder v0.7.3.4602 برنامه ای حرفه ای و بسیار قدرتمند برای تغییر کدک فایلهای ویدیوویی و صوتی. توسط این برنامه می توانید انواع فایلهای صوتی و ویدیویی را تغییر فرمت داده و کنترل کاملی بر روی تمامی جزئیات از جمله : سایز , کیفیت , نوع کدک فشرده و … داشته باشید . کیفیت برنامه در تبدیل فرمتهای ویدیویی بسیار بالا می باشد و نظیر این برنامه به ندرت یافت می شود . البته دستیابی به نتیجه کیفیت مطلوب نیاز به تنظیم دقیق تنظیمات خروجی دارد . ورودی برنامه از طیف وسیعی از فایلهای صوتی و ویدیویی پشتیبانی میکند و از این لحاظ نیز کم نظیر می باشد . توسط این برنامه می توانید فایلهای حجیم ویدیویی را با حداقل افت کیفیت به فرمتهای کم حجم مثل Divx تبدیل کنید .

 

 mc تبديل بي نظير مالتي مديا با MediaCoder v0.7.3.4602 Portable

 

 

برخی از قابلیتهای برنامه :
امکان جدا سازی صدا و تصویر از فایلهای ویدیویی و ذخیره آنها
پشتیبانی صوتی و ویدیویی از پخش کننده های PDA,MP4 Player , PSP و تلفن های همراه
تبدیل DVD های فیلم به فرمتهای دلخواه
پشتیبانی از فرمتهای صوتی MP3,OGG/VORBIS,AAc,Musepack , WMA, RealAudio , Flac,wav Pack , Ape/ APL , Wav
پشتیبانی از فرمتهای ویدیویی MP4, Matroska (MKV) , VCD,DVD,AVI,Xvid,H.264,Mpeg 1 , mpeg 2 , mpeg 4 , QuickTime (MOV) , Wav /ASF , RealMedia (Rmvb)
امکان تغییر نوع فونت و محل قرار گرفتن زیر نویس فیلمهای DVD در هنگام تبدیل آنها به سایر فرمتهای ویدیویی
پیش نمایش فایلهای صوتی و تصویری در محیط برنامه
امکان تغییر محیط برنامه به چهار حالت ساده , متوسط , پیشرفته اسکین دار با توجه به نیاز کار بر
و …

 

حسین قنبری بازدید : 12 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

نام کمپانی است که از ۱۵ سال پیش فعالیتش را با ارائه نرم افزارهایی در زمینه موزیک شروع کرد. پس از گذشت چند سال ، نرم افزارهای موسیقی این کمپانی به عنوان مرجع ترین نرم افزار برای دیجی ها تبدیل گشت. پس از موفقیت بی نظیر این کمپانی در ارائه نرم افزارهای موزیک ، این کمپانی سعی در افزایش گستره فعالیت های خود کرد و نرم افزارهایی از قبیل ویرایش ویدیوها را به بازار عرضه کرد و محبوبیتش دو چندان شد. دلیل اصلی موفقیت این کمپانی ، ارائه نرم افزارهایی بود که تا به حال هیچ شباهتی به سایر نرم افزارها در زمینه خودش نداشت.تیم دانلودها کاملترین مجموعه از آخرین نسخه های نرم افزارهایی که توسط این کمپانی عرضه شده است را برای کاربران گرامی جمع آوری کرده است و امیدوار است از این مجموعه بی نظیر نهایت لذت را ببرید.

 

magix مجموعه بي نظير نرم افزارهاي كمپاني Magix

 

 

لیست نرم افزارهای موجود در مجموعه:

۱٫ MAGIX Audio Cleaning Lab 15 10.0.3.0
2. MAGIX Digital Photo & Video 7.0.0.92
3. MAGIX Movies on DVD 8.0.2.0
4. MAGIX Music Maker 15 v 15.0.1.8
5. MAGIX PC Check & Tuning 2010 v5.0.28.803
6. Magix Ringtone Maker 3.1.0.3
7. MAGIX Video Pro X 1.5 v8.6.0.17
8. MAGIX Xtreme Web Designer 5.0.10354
9. Movie Edit Pro 15 Plus v8.0.5.8
10. MP3 Maker 15 v10.0.0.317
11. PCSamplitude Music Studio 15 v15.0.1.0
12. Portable MAGIX Xtreme Photo Designer 6 v6.0.19.0
13. Video Easy 1.0.2.2
14. Xtreme.PhotoStory.on.CD-DVD.Deluxe.8.0.5.3

 

دان

حسین قنبری بازدید : 18 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

یک نرم افزار بسیار بسیار کارآمد است که به همه کاربران توصیه می شود . این نرم افزار نسخه کاملی از یک نرم افزار مدیا پلیری می باشد . foobar2000 با کمترین حجم اشغال شده توسط رم سیستم ، شما را در کاربرد بدون دردسر از خود یاری می سازد . در حالی که نرم افزاری دیگری مثل ویندوز مدیاپلیر و وینمپ با حجمی بالا از اطلاعات سیستم سرعت سیستم را به شدت کاهش می دهند . با این نرم افزار به راحتی هرچه تمام تر فایل ها را پخش کنید بدون اینکه سرعت سیستم کاهش یابد .

 

3 پخش کننده قدرتمند فایل های مالتی مدیا به نام Foobar2000 1.0.1

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار foobar2000 1.0.1 :

- پشتیبانی از فرمت های صوتی WAV, AIFF, VOC, AU, SND, Ogg Vorbis, MPC, MP2, MP3, MPEG-4 AAC
- ساپورت کردن FLAC, OggFLAC, Monkey’s Audio, WavPack, Speex, CDDA, TFMX, SPC
- پشتیبانی کامل یونیکد در ویندوز NT
- پشتیبانی پشتیبانی ReplayGain
- اثرات بسیار کم رو رم سیستم لازم برای یک مدیاپلیر واقعی بزرگ
- توانای نمایش دادن مشخصات فایل هایی که در حال پخش هستند یا در لیست پخش قرار دارند
- صفحه نمایش فوق العاده زیبا و اختصاصی
- میانبرها و کلیدهای روی کیبرد برای دسترسی سریعتر و قابل تنظیم بودن میانبرها
- پشتیبانی از ویندوزها  Windows XP / Vista / XP X64 و ویندوز محبوب Windows 7
- قابلیت ریپ کردن سی دی های صوتی
- حجم کم نرم افزار نسبت به کارایی های ذکر شده

 

حسین قنبری بازدید : 11 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

BS Player یکی ازبهترین پخش کننده چندرسانه ای برای فرمتهای DivX, HD and AVC video, movie, audio, DVD در دنیا می باشد.از سال ۲۰۰۰ که این پلیر عرضه شد،همواره یکی از محبوبتریت پخش کننده های مالتی مدیا بوده است.یکی از دلایل این محبوبیت،دادن تمرکز به کاربربرای تماشای فیلم بجای داشتن دغدغه برای یافتن کدک مناسب برای تماشای فیلم است.این ابزار در حال حاضر توسط بیش از ۷۰ میلیون کاربر استفاده می شود و همچنین به بیش از ۹۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است.این نرم افزار هم چنین از سیس پی یئ به مبزان کمی برای پخش فایلهای چندرسانه ای استفاده مینماید بنابراین برای افرادی که قابلیتهای سیستمی آنها زیاد نیست این پلیر انتخاب بسیار مناسبی می باشد.
حال شما میتوانید فیلمهای با کیفیت HD DVD and AVCHD را باعالی ترین کیفیت وبا نیازمندیهای سیستمی کم تماشا کنید.و یکی استثنایی   این نرم افزار اینست که میتواند ویدئوهای موجود در یوتیوب را وسط آن مستقیما ازطریق اینترنت تماشا و برروی سیستم خود ذخیره نمایید.از همه مهمتر BS Player،پلیری رایگان بوده وتنظیمات پیشرفته ای برای زیرنویس داشته و از فرمتهای معروف زیرنویس مانند MicroDVD .sub, VobSub .sub + .idx, SubViewer .sub, (Advanced) SubStation Alpha .ssa or .ass, SubRip .srt, VPlayer .txtو غیره پشتیبانی کامل مینماید.علاوه براین به عنوان یک AVCHD player محسوب میشود که با آن میتوانید فایلهای ویدئویی با فرمت AVCHDرا که در دوربینهای دیجیتال استفاه میشوند را مشاهده کنید.

 

bsplayer پخش كننده تمامي مالتي مديا ها با BS Player PRO v2.51 Build 1021

 

 

این محصول همچنین از فرمتهای زیر پشتیبانی می کند:

DivX, Xvid, avi, mpg, mpeg-1, mpeg-2, mpeg-4, 3ivx, YouTube streaming video, AVC HD (avchd player), QT QuickTime mov, RM Real media, OGM, Matroska , mkv, asf, wmv, DV, m1v, m2v, mp4, mpv, swf, vob and wav, mpa, mp1, mp2, mp3, Ogg, aac, DTS, Dolby Surround, Dolby digital DD 5.1 – AC3, aif, ram, wma, flv

همچنین نسخه ای که برای دانلود قرار داده شده است چندزبانه میباشد و از زبانهای مختلفی پشتیبانی میکند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار BS Player PRO v2.51 Build 1021:
Equalizer برای صدا
پشتیبانی از Bookmark
قابلیت تماشا درنسبتهای دلخواه
قابلیت گرفتن فریم
سوییچ چندگانه جریان صدا
پشتیبانی از پلاگین های مانند Winamp DSP
واسط کاربری چندزبانه
قابلیت سوییچ کردن بین زبانهای مختلف
قابلیت پخش فایلهای AVI در حال دانلود یا اتمام نشده و فایلهای قفل شده
پشتیبانی از خط فرمان،بعنوان مثال فرمان”bsplayer.exe movie.avi -fs”پلیررابه حالت فول اسکرین در می آورد
پشتیبانی از انواع زیرنویس های مختلف
پشتیبانی از فرمتهای BSI/INI
و…

 

حسین قنبری بازدید : 9 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

DIVX مخفف Digital Video eXpress , یک codec ویدیویی از شرکت DivxNetwork است که بر اساس MPEG-4 بنا شده و می تواند حجم فایلها را تا ده برابر نسبت به MPEG – 2 فشرده سازی کند! به عبارتی دیگر DivX نوعی فشرده‌ساز ویدیویی است که از تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار بوده، و می‌تواند فیلم ها و تصاویر متحرک ویدئویی را با کیفیت بسیار عالی و حجم بسیار کم  ذخیره نماید. این فرمت به دلیل حجم پایین و کیفیت فوق العاده بالای خود، امروزه به یکی از معروفترین و  محبوب ترینcodec های موجود تبدیل شده است و توسط  نرم افزارهای معروف Player پشتیبانی می شود.DivX Player برنامه ای قدرتمند و چند منظوره جهت اجرا و ایجاد فایل های ویدئویی Divx میباشد.نسخه جدید DivX Player دارای قابلیت های مختلفی می باشد که از آن ها میتواند به بخش Download manager  جهت مدیریت دانلود فایل های مورد نظر از اینترنت، بخش Media manager جهت سازماندهی فایل های DivX , و بخش Burn to disc جهت رایت مستقیم فیلم ها بروی CD اشاره کرد.

 

divx ایجاد ، پخش و تبدیل فایلهای DIVX با استفاده از DIVX Pro 8 portable

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Divx Pro 8 Portable :
- دارای ابزارهای مختلف کار با فایل های DivX
- محیطی بسیار ساده برای اجرای فیلم ها
- DivX Web Player اجرای فایل های مالتی مدیا در وب
- دارای محیط کاربری  ساده و زیبا
- فشرده سازی فیلم ها بدون افت کیفیت!
- قابلیت تبدیل فایل های MPG, VOB, TS و SVCD به یکدیگر
- دارای پلاگین مخصوص جهت نصب بروی مرورگر
- DivX Converter مبدل فایل های تصویری به یگدیگر با محیطی بسیار ساده
- DivX Codec بسته ای شامل کدک های شرکت DivXNetwork
- توانایی رایت انواع لوح های فشرده به صورت های مختلف
- Audio Ebhancer برای آن هایی که به صدای فیلم ها توجه خاصی دارند
- پخش فرمت های مختلف تصویر نظیر MOV ، AVI ، MPG ، MPEG ، MPEG-4 و …
- اجرای فایل های مالتی مدیا به صورت زنده از داخل وب
- سازگاری با کلیه نسخه های ویندوز از جمله ویندوز هفت.

 

حسین قنبری بازدید : 11 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آنها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند. نرم افزار GOM Player یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده  ، سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

 

gom player پخش اكثر فرمت هاي صوتي و تصويري با GOM Player 2.1.25.5017

 

 

ابلیت های کلیدی نرم افزار GOM Player 2.1.25.5017:
- نصب codec های داخلی و عدم نیاز کاربر به نصب codec بصورت جداگانه
- پخش اکثر فرمت ها حتی swf
- قابلیت FullScreen Stretched که نمایش ویدئوهای کشیده (Wide) را ساده تر می کند
- تنظیم روشنایی و کنتراست ویدئو در حین پخش
- تنظیم سرعت پخش فایل
- اعمال فیلترهای مختلف برروی ویدئو بصورت RealTime شامل Blur، Noise Reduction و …
- امکان Capture کردن، گرفتن تصوی از ویدئو در حال پخش
- Play List قدرتمند و قابل انعطاف
- نمایش زیرنویس با امکان تنظیم جنبه های مختلف نمایشی
- امکان Zoom و Pan
- قابلیت تعویض پوسته

 

حسین قنبری بازدید : 15 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

این روز ها بیشتر فیلم های تولیدی بر روی دیسک های DVD انتشار پیدا می کنند و به دلیل قابلیت های فراوانی که در اختیار کاربران گذاشته می شود باعث افزایش محبوبیت این نوع از دیسک های فشرده گشته است . اما اگر به دنبال این هستید تا فیلم های دلخواهتان را با بالاترین کیفیت ممکن تماشا کنید ، استفاده از نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra را به شما پیشنهاد می کنیم . این برنامه از گذشته تا کنون انتخاب اول کاربران حرفه ای بوده است و دلیل این انتخاب ویژگی های فراونی است که در خود جای داده است . نمایش تصاویر با بالاترین کیفیت ، محیط کاربرپسند و امکان تنظیم بخش های مختلف از جمله قابلیت هایی است که  در این نرم افزار قرار دارد . علاوه بر توانایی پخش دیسک های DVD و CD ، می توانید تمامی فرمت های پشتیبانی شده توسط نرم افزار  Windows MediaPlayer و همچنین فرمت های MPEG1 و MPEG2 را نیز مشاهده نمایید . این نرم افزار تمامی قابلیت های یکی دستگاه DVD-player را نیز در خود گنجانده است که از میان آنها می توان به توابعی نظیر تنظیم سرعت پخش ، پیدا کردن سریع قسمت دلخواه از فیلم و شبیه سازی کردن زیر نویس در دو زبان اشاره کرد .
در صورتی که قصد پخش یک فیلم عریض (‌Wide) را داشته باشید اما مانیتور شما از نوع معمولی باشد نیازی به نگرانی نخواهید داشت زیرا CyberLink PowerDVD با قابلیت منحصر به فرد خود آن را به نسبت معمولی ، یعنی همان ۴:۳ تبدیل می کند و امکان پخش آن را فراهم . پشتیبانی کامل از شتاب دهنده ویدیویی DirectX و پخش صدا به صورت ۳ بعدی توسط قابلیت DirectSound3D از دیگر امکانات این برنامه می باشد .

 

powedvd نسخه جدید حرفه ای ترین پلیر DVD به نام CyberLink PowerDVD 10 Ultra 3D 1516.51

 

ویژگی های کلیدی CyberLink PowerDVD 10 Ultra 3D 1516.51 :
- پشتیبانی از HD DVD و فرمت های Blu-ray
- در اختیار داشتن تنظیمات فراوان
- استفاده کاربری بسیار آسان با بهره گیری از محیط کاربری حرفه ای
- گذاشتن مارکر در فیلم ها به منظور دسترسی سریع به بخش مورد نظر
- به خاطر سپردن آخرین قسمت پخش شده و نمایش از همان قسمت در دفعات بعد
- عکس گرفتن از فریم های مختلف یک فیلم و ذخیره در فرمت های تصویری
- بررسی فیلم های شما
- پشتیبانی از HDMI 1.3
- و بسیاری دیگر

 

حسین قنبری بازدید : 9 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Winamp از Player های بسیار محبوب در کشورمان میباشد . و بسیاری از کاربران عمومی کامپیوترهای خانگی نیز اکنون سالهای متمادی میباشد که برای پخش موزیک تنها از پخش کننده قدیمی Winamp استفاده مینمایند.
در یک سال گذشته پیشرفت سریع سخت افزار موبجب گردید تقریبا کلیه موسسات توسعه دهنده نرم افزارهای پخش ، مجبور به تجدید نظر کلی در محصولات خود گردند و جهت سازگاری آنها با فرمتهای جدید مورد استفاده در DVD نظیر Blu-ray و …. تغییرات لازم را به آنها اعمال کنند .موسسه Nullsoft نیز با پیروی از این سیاست کلی ، مبنا بهینه سازی خود را خصوصا از نگارش ۵ به بعد بر همین منوال در نظر گرفته است . و علاوه بر قابلیت جدید مشاهده فرمتهای تصویری ، شناسایی دهها فرمت جدید را نیز به قابلیتهای Player خود افزوده است . همچنین به سبب رقابت گسترده ای که در سطح جهان بر سر دسترسی به منابع آنلاین وجود دارد در نسخه های جدید نگاهی نیز به رادیو تلویزیونهای داشته است که البته نه به طور گسترده ، ولی در سطح عادی دسترسی کاربر را به بسیاری از سایتهای حاوی فیلم و موزیک میسر میسازد .
امکان رایت و ساخت دیسکهای اختصاصی موزیک (که توسط دستگاهای پخش کننده خانگی غیر کامپیوتری قابل پخش باشد) از دیگر امکانات دیگر Winamp میباشد که باز در رقابت با سایر نرم افزارهای پخش مجبور به تکمیل آن گردیده است . همچنین در نسخه های خیر تلاش فراوانی جهت قابلیت پخش دیسکهای خش دار و فرسوده صورت گرفته که اثرات آن نیز تا اندازه ای محسوس میباشد .
همانند نسخه های قدیمی ، در نگارش های جدید Winamp نیز امکان استفاده از صدها Plug-IN و Skin برای کاربران محفوظ خواهد بود .

 

 

تعداد صفحات : 32

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 317
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 119
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 181
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 541
  • بازدید ماه : 776
  • بازدید سال : 3,867
  • بازدید کلی : 20,878