loading...
دانلوداویل . نرم افزار .بازی.کتاب.موبایل . عکس
حسین قنبری بازدید : 15 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Windows Sysinternals Suite Build 20110818 شرکت های بزرگ به منظور پشتیبانی از نرم افزارهای خود مجموعه هایی را به بازار عرضه می کنند که نمونه ای از آن محصول  Sysinternals از شرکت بزرگ مایکروسافت می باشد.این مجموعه کامل نرم افزاری رایگان تولید شرکت مایکروسافت که شامل بیش از ۴۰ نرم افزار کم حجم برای مدیریت ، ترمیم و منیتورینگ پیدا کردن مشکلات ویندوز بکار می رود ارائه شده است.

 

Windows Sysinternals Suite Build 20110818 رفع مشكلات ويندوز شما با Windows Sysinternals Suite Build 20110818

 

حسین قنبری بازدید : 16 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

می دانید که برای اجرای نرم افزارهایی که بر اساس تکنولوژی .NET طراحی شده اند نیاز به این برنامه در ویندوز دارید. دانلود این بسته از سایت مایکروسافت و پیدا کردن لینک نسخه کامل و با نصب Offline آن برای بیشتر کاربران مشکل است. از این رو دانلودها نسخه جدید و کامل این برنامه را به صورت لینک مستقیم دانلود به شما ارائه می کند. با نصب این نرم افزار در سیستم خود به راحتی می توانید برنامه هایی را که با زبان .Net نوشته شده اند را نصب و اجرا کنید.نسخه ای که هم اکنون تیم دانلودها برای شما عزیزان مهیا کرده است در ویندوز محبوب ۷ هم به راحتی قابل نصب می باشد.

 

 

حسین قنبری بازدید : 14 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 

VMware Workstation نام نرم افزاری مشهور در زمینه ساخت هارد دیسک های مجازی و سیستم عامل های مجازی می باشد. به کمک این برنامه و محیط موجود در آن کاربر قادر به نصل هر نوع سیستم عاملی در آن می باشد. همچنین شما قادر خواهید بود تا با این نرم افزار علاوه بر استفاده همزمان از چند سیستم عامل از ویژگی مدیریت وظایف موجود در برنامه نیز برای سوئیچ نمودن مابین سیستم عامل های موجود در محیط مجازی استفاده نمود. استفاده از چنین محیط های مجازی دارای استفاده های مفید و فراوانی می باشد ، به عنوان مثال کاربری قصد دارد تا نرم افزاری را که به آن از نظر آلوده بودن به ویروس مشکوک است را استفاده نماید. چنین محیط مجازی برای این کار بسیار مناسب اند زیرا هیچ ارتبطی میان هارد اصلی سیستم و محیط مجازی نیست.

 

VMware%20Workstation%20v7.1.261024 سيستم عامل مجازي خود را بسازيد با VMware Workstation v7.1.261024

 

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- قابلیت اجرای سیستم عامل های ۶۴-bit
- قابلیت کنترل کلیه های پروسه های در حال اجرا
- قابلیت باز کردن وتبدیل فایل های برنامه های مشابه و اجرا نمودن آن ها . به عنوان مثال شما می تواید فایل اصلی نرم افزار virtual PC را که ویندوز را در آن نصب کرده اید در این برنامه وارد نموده و از آن استفاده کنید.
- قابلیت نمایش سیستم عامل قبل از اجرای آن
- پشتیبانی از سیستم عامل های Microsoft, Red Hat, SUSE, Ubuntu, Sun Solaris x86, FreeBSD و ….
و بسیاری دیگر از امکانات

 

حسین قنبری بازدید : 21 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 

ltimate Boot CD یک سی دی ریکاوری با قابلیت بوت می باشد که نرم افزارهایی را در زمینه رفع عیوب ، بازیابی اطلاعات ، عیب یابی هر مشکل کامپوتر و … را دارا می باشد. این نرم افزار بر اساس تکنولوژی Bart’s PE نوشته شده است و این تکنولوژی به این معناست که یک سیستم عامل از قبل نصب شده را در احتیار شما قرار می دهد که به سادگی از طریق سی دی بوت می شود. این نرم افزار از شبکه نیز پشتیبانی می کند و به شما اجازه دسترسی و ویرایش پارتیشن هایی با فرمت NTFS را نیز می دهد که می توانید به بازیابی فایل های پاک شده خود ، ایجاد درایو های جدید NTFS ، بررسی درایوها برای ویروس و … نیز بپردازید. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

ultime سي دي بوت براي تمامي نيازهاي شما با نام Ultimate Boot CD 5.0.2

 

 

دانلود پارت ۱:     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲:     Rapidshare    Direct Link

 

torrent سي دي بوت براي تمامي نيازهاي شما با نام Ultimate Boot CD 5.0.2 دریافت از سرور تورنت اختصاصی دانلودها

source سي دي بوت براي تمامي نيازهاي شما با نام Ultimate Boot CD 5.0.2 توضیحات: فایل های تورنت ، تا ۷روز پس از ارسال پست ، به صورت اختصاصی بر روی سرور سایت قرار دارد و سپس به صورت فایل شیرینگ انجام می شود. برای دریافت فایل های تورنت نیاز به نرم افزاری همچون uTorrent دارید.

حسین قنبری بازدید : 20 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 

برنامه Ghost برنامه جالبی است که به ما این امکان را می دهد تا از تمام هارد دیسک یا یک پارتیشن خاص ، image بگیریم و در مواقعی همچون موارد زیر از آن استفاده کنیم:
هنگامی که به یک مشکل جدی برمی خوریم یا زمانی که می خواهیم تنظیمات یکسانی را روی تعداد زیادی کامپیوتر انجام دهیم. مثلاً پارتیشن بندی یکسان، سیستم عامل و برنامه های یکسان و یا …
Norton Ghost داده های کامپیوتر شما را از گزند هرگونه حادثه ای در امان می دارد و به شما امکان می دهد تا یک image پشتیبان از هارددیسک یا پارتیشن مورد نظر خود بگیرید.
علاوه بر این شما به طور مستقیم می توانید دو کامپیوتر را از طریق شبکه، USB یا ارتباط موازی Ghost کنید.

تکنولوژی های اصلی برنامه:
- تهیه Backup به صورت کامل از سیستم
- بک آپ از فایلها و فولدرها
- توانایی آپدیت بک آپ به این صورت که فقط از فایلهایی که تغییر یافته اند بک آپ می گیرد
- توانایی تنظیم گرفتن بک آپ به صورت زمانی
- توانایی فشرده سازی و قفل کردن حرفه ای Backup ها

 

Portable Norton Ghost بهترین برنامه تهیه نسخه پشتیبان از ویندوز   Norton Ghost v15.0  قابل حمل

 

 

رخی ویژگی های موجود در برنامه Norton Ghost :
- انعطاف پذیری در Backup:
امکان تهیه نسخه پشتیبان به طور مستقیم در محدوده متنوعی چون درایوهای هارددیسک، داریوهای هارد USB ، ZIP و JAZZ.
- ارتباط نقطه به نقطه (Peer-to-Peer):
گرفتن Image از از دو کامپیوتر از طریق شبکه ، کابل لینک پارالل و کابل لینک USB
- حمایت از سیستم فایلهای مختلف :
امکان تهیه نسخه پشیبان، بازیابی و نیز Clone کردن سیستم های فایل NTFS، FAT32، FAT یا سیستم فایل Ext۲/۳ مربوط به لینوکس.
- ویرایش Image File:
بخش مرورگر Ghost امکان ویرایش Image File را در سیستم های فایل FAT و FAT32 می دهد.
برنامه Ghost برای بازیابی و تکثیر اطلاعات در سخت افزاری معینی، طراحی شده است.
وقتی ویندوز روی سیستم نصب می شود درایورهای مورد نیاز برای سخت افزار روی هارد دیسک نصب و در Registery ویندوز ثبت می گردند. اگر شما این ویندوز نصب شده را روی کامپیوتر دیگری منتقل کنید که سخت افزار آن متفاوت است ، انتقال مستقیم هارد دیسک یا کپی گرفتن از آن توسط Ghost هیچکدام به شما این ضمانت را نمی دهد که سیستم براحتی بالا بیاید و یا درست کار کند. (منظور این است که اگر سخت افزارتان یکسان نباشد بعد از کپی کردن image برای بالا آمدن ویندوز مخصوصاً ویندوز XP دچار مشکل می شوید و نیاز است که بار دیگر ویندوز را Rerpair کنید.)

 

 

حسین قنبری بازدید : 13 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا بدون تفکر زیاد و از دست دادن وقت، نصب ویندوز را با یک فلش مموری انجام دهید این برنامه فلش شما را فرمت می کند و حال شما میبایست با این نرم افزار فلش خود را Bootable کنید و سپس فایل ایزو را با استفاده از نرم افزار بر روی فلش کپی کنید.

 

UNetbootin%204.85 قابليت بوت دادن به USB براي نصب ويندوز با UNetbootin 4.85

 

 

ویژگیهای این نرم افزار
۱٫ حجم بسیار کم در قبال کارایی های گسترده
۲٫ دارای دو نسخه ویندوز و لینوکس
۳٫ سرعت بسیار بالا
۴٫ قابلیتBootable کردن فلش مموری شما
۵٫ استفاده آسان

 

حسین قنبری بازدید : 14 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

حتما برای شما پیش آمده که رمز عبور ویندوز خود را فراموش کرده باشید و یا رمز عبور کاربر مدیریت سیستم یعنی Administrator را فراموش کرده باشید. در این حالت اکثر کاربران اقدام به تعویض ویندوز خود می کنند. ولی راه ساده تر و کاربردی تر استفاده از نرم افزار Passware Kit Enterprise که به شما کمک می کند تا رمز عبور فراموش شده خود را ریست کنید. همچنین شما قادر می شوید تا با ساخت یک فایل راه انداز و ذخیره آن بر روی فلش و یا رایت بر روی سی دی رمز عبور مدیر هر سیستمی را ریست کنید. این تنها یک بخش کوچکی از قابلیتهای این نرم افزار است. شما می توانید بوسیله Passware Kit Enterprise رمز عبور قرار داده شده بر روی هر نوع فایل را کشف کنید. همچنین شما می توانید کلیه رمزهای عبور مربوط به اینترنت از قبیل اتصالات اینترنت،وب سایتها و حسابهای ایمیل ها را از روی سیستم کشف کنید. با این نرم افزار دستیابی به هیچ رمز عبوری برای شما غیر ممکن نیست. شما حتی می توانید رمز عبور کاربر مدیر سیستم عامل جدید و محبوب ویندوز Seven را هم ریست کنید. شما می توانید رمز عبور بیش از ۱۸۰ نوع فایل و رمزهای قرار داده شده بر روی دیسک سخت را به وسیله این نرم افزار کشف کنید. از طرف دیگر شما می توانید سیستم خودتان را برای کشف و محافظت فایلهای رمز عبور خود اسکن کنید و از آنها با الگوریتمهای رمز نگاری محافظت کنید. شما تنها در عرض چند دقیقه می توانید رمز دیسکهای سختی را که با سیستم BitLocker محافظت شده اند بازیابی کنید. شما همچنین در عرض چند دقیقه می توانید رمزهای عبوری را که بر اساس TrueCrypt رمز نگاری شده اند حذف کنید. در پایان این توضیحات به شما پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار بسیار مفید را حتما دانلود و  تست کنید.

 

Passware Kit Enterprise & Forensic بازيابي پسوردها با Passware Kit Enterprise & Forensic v10.0.1772

 

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Passware Kit Enterprise & Forensic v10.0.1772  :
- بازیابی رمز عبور بیش از ۱۸۰ نوع فایل
- امکان ریست کردن رمز عبور مدیران نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷
- بازیابی رمز عبور و اطلاعات دیسکهای سخت رمز نگاری شده با BitLocker
- حذف رمزهای قرار داده شده با سیستم TrueCrypt
- بازیابی کلمه عبور برای آرشیو PGP،virtual disks و keyring files
- پشتیبانی و استفاده از پردازنده های چند هسته ای
- استفاده از پایه های بازیابی رمز عبور Dictionary , Xieve , Brute-force , Known Password/Part , Previous Passwords
- امکان بازیابی و کشف رمز عبور اتصالهای اینترنتی
- امکان کشف رمز عبور سایتها
- بازیابی و کشف رمز عبور حسابهای اینترنتی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷
- و …

دانلود اسکریپت

 

حسین قنبری بازدید : 10 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار Wondershare Time Freeze ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت محیط مجازی برای سیستم می باشد. به سادگی می توانید، برای بازگرداندن سیستم به حالت اولیه تنها رایانه را راه اندازی مجدد کنید. با این برنامه می توانید با استفاده از کار در محیط مجازی سیستم عامل واقعی را در حالت ثابت نگه دارید که باعث جلوگیری از کندتر و کندتر شدن عملکرد کامپیوتر شما با گذشت زمان خواهد شد. این نرم افزار دسترسی دیگران به پوشه های محافظت شده را ممنوع  می سازد و امکان هرگونه تغییر در فایل های داخل پوشه های محافظت شده را توسط دیگران از بین می برد.

 

Wondershare Time Freeze فریز کردن سیستم عامل با Wondershare Time Freeze v2.0.0

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Wondershare Time Freeze v2.0.0 :

- قابلیت حفاظت از سیستم در برابر ویروس ها، تروجان ها، کرم و …
- امکان ساخت سیستم مجازی با دو کلیک
- امکان بازیابی و بازگردانی آسان سیستم
- توانایی تست نرم افزارها و بازی ها بدون هیچ ترسی
- تغییر آیکون برای فولدر حفاظت شده
- حفاظت از USB
- قابلیت ایجاد تغییرات در محیط مجازی و اعمال آنها به سیستم واقعی
- قابلیت حفاظت از پوشه
- قابلیت حفاظت از حریم خصوصی شما به طور موثر
- و …

دانلود اسکریپت

 

حسین قنبری بازدید : 14 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

 

مجموعه ای از ۹۰ تم بسیار زیبا و دیدنی برای ویندوز ۷ که در سال ۲۰۱۰ ارائه شده اند ، توسط تیم دانلودها جمع آوری شده و برای استفاده کاربران در اختیار آن ها قرار گرفته است. امیدواریم از استفاده این تم ها در محیط ویندوز ۷ خود نهایت لذت را ببرید.

 

theme مجموعه 90 تم جدید و بسیار زیبا برای ویندوز ۷ به نام Great Themes for Windows 7

 

dvd مجموعه 90 تم جدید و بسیار زیبا برای ویندوز ۷ به نام Great Themes for Windows 7 شما می توانید نسخه نهایی ویندوز سون را در یک DVD از فروشگاه دانلودها با قیمت ۳۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل تحویل بگیرید.

 

حسین قنبری بازدید : 12 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

دراین قسمت قصد معرفی ویندوز ۸ را داریم . اما Windows 8 xTreme چیست ؟ Windows 8 xTreme مبتنی بر همان Windows 7 Final می باشد که یک سری ایرادات قبلی را همراه ندارد . در Windows 8 xTreme هیچ جزئی نسبت به ورژن قبلی حذف نشده و کسانی که با ویندوز ۷ کار می کنند با این ویندوز هم به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند . در واقع ویندوز ۸ , ویندوز ۷ بهینه ساز شده و کم ایرادتر برای کار آسان تر همراه با نمایی جدید و دلپذیر است . ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده . تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است . در یک جمله می توان ویندوز ۸ را همان ویندوز ۷با سرعت و کیفیت بالاتر و البته با نمایی دلپذیر تر در نظر گرفت.
نکته مهم: لازم به توضیح است که ویندوز ۸ , ویندوز رسمی شرکت مایکروسافت نیست و ویندوز ۷ همچنان آخرین نسخه رسمی مایکروسافت می باشد.

 

WIN8 سیستم عامل ویندوز ۸ – Windows 8 Pre Xtreme Edition X86 & X64

 

تعداد صفحات : 32

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 317
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 239
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,289
  • بازدید ماه : 2,692
  • بازدید سال : 5,783
  • بازدید کلی : 22,794